Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف اطلاع‌رسانی مناسب از فعالیت کتابخانه‌های عمومی و تقدیر از فعالان رسانه‌ای در حوزه کتاب و کتابخانه‌ها، در ۶بخش اصلی، ۲بخش فرعی و یک بخش ویژه توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قزوین می‌توانند در ۶بخش اصلی شامل خبر، گزارش، سرمقاله و یادداشت، گفت‌وگو، مقاله، عکس خبری، عکس غیرخبری، گزارش تصویری با ارسال آثار خود در حوزه کتاب و کتابخوانی در این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره کتابخوان و رسانه می‌توانند با مراجعه به نشانی festivalpl.ir ضمن ثبت نام، آثار خود را تا اول بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمد بیگی تصریح کرد: جشنواره کتاب‌خوان و رسانه با هدف زنده نگه‌داشتن فضای کتابخانه و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اهمیت نقش مطالعه، تقویت ارتباط رسانه‌ها با کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بیان کرد: مسئولیت پذیری اصحاب رسانه در برابر خدمات و برنامه های کتابخانه‌های عمومی، تقویت ارتباط بین رسانه ها، ایجاد زمینه شکوفایی استعدادها و خلاقیت خبرنگاران در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر با این نهاد را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

هم‌اکنون ۵۹کتابخانه عمومی در استان قزوین فعالیت دارد که از این تعداد ۳۷باب کتابخانه نهادی و ۲۲باب کتابخانه مشارکتی است.

48

کد خبر 1477426

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین کتابخانه های عمومی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود