Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عملیات اطفای حریق پارک ملی گلستان بعد از سه روز فعالیت نفس‌گیر با کمک بسیج مردمی و امدادگران به پایان رسید تا زمستان آتشین از جنگل‌های هیرکانی رخت ببندد و آتش مهار شود.

دقایقی پیش با تلاش نیرو‌های امدادی و مردم آتش پارک ملی گلستان اطفاء شد و فقط لکه‌هایی از دود در منطقه به چشم می‌خورد، نیروهای عملیاتی همچنان در منطقه هستند تا این دود سفید از عرصه‌های جنگلی هیرکان دور شود و طبیعت نفسی تازه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور تکاوران تیپ 230 گرگان در خاموشی حادثه حریق جنگل گلستان

در دومین روز از آتش سوزی مناطقی از جنگل گلستان بنا به درخواست ستاد بحران استان تعداد سه تیم از تکاوران تیپ230 در منطقه آتش سوزی حاضر و با کمک سایر نهادها آتش سوزی را متوقف کردند.

سهراب اصغرزاده ارشد نظامی آجا در استان و فرماندهی تیپ 230گفت: گروهان بلیات با نفرات زبده و آموزش دیده آمادگی هرگونه ماموریت در حوادث و بلایای طبیعی را دارد ، بحمدالله نمونه بارز آن سیل گلستان بود که رضایت رهبری از عملکرد ما ،مدال افتخار است.

همچنین امدادرسانی به مصدومان عملیات اطفای حریق جنگل‌های گلستان توسط نجاتگران هلال احمر شهرستان مینودشت گالیکش از دیگر اتفاقات اطفای حریق در پارک ملی گلستان بود.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان زمستان حریق گرگان پارک ملی گلستان اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

به گزارش ایسنا، با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان