Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی سازمان زندان‌های کشور از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل اردوگاه علی آباد کتول خبر داد. خبرگزاری میزان – بابایی، معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی سازمان زندان‌های کشور امروز در جلسه سه جانبه دادگستری، استانداری گلستان و اداره کل زندان‌های استان گلستان که برای پیگیری تکمیل ساخت اردوگاه علی آبادکتول برگزار شد از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل اردوگاه علی آباد کتول خبر داد و گفت: با اختصاص این اعتبار، مرحله اول ساخت این اردوگاه با ظرفیت ۶۰۰ نفر تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان نیز گفت: در این اردوگاه محکومین مواد مخدر و معتادان نگهداری خواهند شد.   بیشتر بخوانید: پیگیری تأمین اعتبار برای ساخت زندان جدید گچساران سرلک، مدیرکل زندان‌های استان گلستان نیز در این جلسه گفت: کلنگ ساخت این اردوگاه از سال ۹۱ به زمین زده شد و از حدود دو سال پیش به علت نداشتن اعتبار، نیمه کاره مانده است.

غراوی، معاون عمرانی استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: برای کمک به سرعت ساخت و ساز در این اردوگاه آماده همکاری هستیم و امیدواریم با کمک دستگاه‌های اجرایی مرحله اول این اردوگاه سال آینده آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری گلستان سازمان زندان ها مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان سازمان زندان ها مواد مخدر اردوگاه علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان