Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو هفته‌ای می‌شود که سریال ملکه گدایان با نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو قابل تماشا است. موضوع این سریال آنطور که از تیزر‌ها و دو قسمت منتشر شده آن برمی‌آید، مربوط به شبکه گدایان و تکدی گری در تهران است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- حنانه جانمحمدی؛ وقتی که مخاطب یک سریال، عامه مردم باشد؛ نحوه شروع آن فرقی به حال کارگردان نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عامه مردم روز‌ها پای سریال‌های پر از رنگ ترکی است و شب را با ذوق دیدن قسمت جدید فلان سریال صبح می‌کند. با در نظر گرفتن این نکته، آغاز سریال جدید حسین سهیلی‌زاده برای یک کارگردان که دستش به این شیوه از فیلم‌سازی عادت کرده، غافل‌گیرکننده بود. ملکه‌گدایان، ملودرام جدید این کارگردان نام آشنای تلویزیون بعد از کار پر فروش او، مانکن است؛ سریالی که با قلم بابک کایدان توانست جایگاه خوبی را در بین مخاطبان به دست بیاورد و از رقیب سرسخت خود، هیولا فروش بیشتری داشت. دو هفته‌ای می‌شود که سریال ملکه گدایان با نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو قابل تماشا است.

موضوع این سریال آنطور که از تیزر‌ها و دو قسمت منتشر شده آن برمی‌آید، مربوط به شبکه گدایان و تکدی گری در تهران است. موضوعی که کارگردان این سریال در اثری دیگر به نام آوای باران به آن پرداخته بود. همه چیز عاشقانه و پر از زرق و برق شروع می‌شود و ناگهان وقوع ماجرایی، معما‌های بزرگی را مطرح می‌کند.

باران کوثری در نقشی متفاوت، سرپرست یکی از شبکه‌های تکدی‌گری است و با شخصیتی به اصطلاح لات مآبانه، توانسته نظر مخاطب را به خودش جذب کند. در قسمت اول این سریال کاراکتر البرز شمس را می‌بینیم که به دلایل نامعلوم توان بازگشت به ایران را ندارد و در آلمان زندگی می‌کند. او به خاطر انجام مراسم ازدواجش به ترکیه سفر کرده که با بروز پاره‌ای از اتفاقات، ازدواجش بهم می‌خورد و مجبور به بازگشت به ایران می‌شود. آرمان درویش، بازیگر و عهده‌دار شخصیت البرز شمس است که برای اولین بار با یک سریال در شبکه خانگی به دنیای بازیگری پاگذاشته است.

حسین سهیلی‌زاده علاقه زیادی به ورود بازیگران نوظهور و تازه کار به دنیای فیلم و سریال دارد و این رویکر تا حدودی قابل قدردانی است. با این حال آرمان درویش تا این‌جای کار برای عهده‌داری نقش اول یک سریال احتمالا پرفروش، بازی خاصی را از خود نشان نداده و برای ارزیابی او باید منتظر دیگر قسمت‌های سریال بمانیم.  
علاوه بر این‌ها رویا نونهالی، سولماز غنی، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، پانته آ بهرام، الهام کردا، امین بهبودی، یسنا میر طهماسب، بهشاد شریفیان و علی اوجی از دیگر بازیگران ملکه گدایان هستند و خوانندگی تیتراژ ابتدایی و انتهایی آن به عهده روزبه بمانی است.

دو قسمت اول سریال ملکه گدایان به معرفی بازیگران و توضیح بخشی از داستان گذشت. دو قسمتی که بینندگان نظرات گوناگونی را در خصوصش داشتند. با این وجود امیدواریم این سریال از آن دست کار‌هایی نباشد که با یک شروع هیجان‌انگیز انتظار و توقع علاقمندان را بالا ببرد و کار را در اواسط راه به حال خودش رها کند. در حالت کلی، مخاطبان نکته سنج به شروع پر از ماجراجویی سریال‌های ایرانی خوشبین نیستند. البته ملکه گدایان با اسپانسری نبراس پیکچرز، تهیه و تولید شده و این می‌تواند گواهی به پربیننده شدن آن باشد؛ هرچند که حضور بازیگرانی مثل باران کوثری که تجربه اولین حضورش در شبکه خانگی را دنبال می‌کند و فرزاد فرزین که در مانکن تا حدی توانست دل مخاطب را به دست بیاورد، در فروش آن بی‌تاثیر نخواهد بود. در قسمت اول سریال با پیش‌آمد‌های عجیب، همه چیز برای یک ملودرام حوصله سر بر و کش‌دار آماده بود؛ فیلم و سریال‌های ایرانی که در ترکیه فیلم‌برداری شدند، یکی از یکی آبکی‌تر و مشمئز کننده‌تر بود، اما با برگشت البرز شمس به ایران روند داستان کمی بهتر شد.  
درواقع قسمت اول ملکه گدایان شروعی نسبتا ناامید کننده داشت، اما قسمت دوم تا حدودی توانست مخاطب را در انتظار قسمت سوم نگه دارد. با این حال این به معنی استاندارد بودن آن نیست. سهیلی‌زاده در این سریال، شیوه و نقشه مانکن را در پیش گرفته و شخصیت‌های پر قصه‌ای را برای بیننده تعریف می‌کند. نقشه‌ای که در مانکن نتیجه خوبی داشت و توانست گوی سبقت را از دیگر سریال‌ها بگیرد.

در کلام آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مادامی یک سریال، مخاطبش را کنجکاو معما‌های مطرح شده نگه دارد به هدف خودش رسیده و می‌تواند در بین سریال‌های سرگرم کننده، جای خود را تثبیت کند؛ چرا که مخاطب این سبک از فیلم‌سازی، از جنس مخاطبان پیگیر نیست که برای جزئیات اهمیت زیادی قائل باشد و روند روایتی و کلیشه‌ای آن، او را راضی نگه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ملکه گدایان مانکن حسین سهیلی زاده باران کوثری رویا نونهالی فیلیمو ملکه گدایان سهیلی زاده سریال ها یک سریال قسمت اول دو قسمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»

 عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت بر»  کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلمهای پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه»  نقش متفاوتی را ایفا کرده است.  

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است.  

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

دیگر خبرها

  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل