Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتر جمشید محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف دولت کمک به اقشار آسیب پذیرجامعه است و افرادی که از تمکن مالی مناسب برخوردار نیستند می توانند رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

وی با اشاره به این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون، ۱۵ هزار و ۵۰۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند افزود: در راستای ارایه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان، هزینه درمان این تعداد از بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا از سوی بیمه سلامت استان گیلان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو داروی درمان بیماری کووید ۱۹ به نام رمْدسیویر (Remdesivir‎)  و فاویپیراویر (Favipiravir) تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اضافه کرد: بیماران بستری مبتلا به بیماری کووید ۱۹ از مزایای بیمه ای داروهای فوق بهره مند می شوند.

دکتر جمشید محمدی خاطر نشان کرد: سهم سازمان بیمه سلامت برای هزینه هر بیمار مبتلا به ویروس کرونا میانگین ۴۰ میلیون ریال در بیمارستانهای دولتی دانشگاهی است که این مبلغ توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان بیان داشت: افراد فاقد دفترچه بیمه ای می توانند تا پایان سال جاری با مراجعه به ۶۲ دفتر پیشخوان دولت طرف قرارداد در استان طی ۱۵ دقیقه به طور رایگان صاحب دفترچه بیمه سلامت همگانی شده و از خدمات آن استفاده کنند.

هم اکنون یک هزار و ۶۴۰ مرکز از جمله مطب، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، درمانگاه و مراکز درمانی استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

 یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۹۹  نفر تحت پوشش بیمه سلامت گیلان هستند.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۹ دی اعلام کرد تاکنون یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و  تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری اظهار داشت : خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۳۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

برچسب‌ها رشت سازمان بیمه سلامت ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان بیمه سلامت ایران گیلان رشت سازمان بیمه سلامت ایران گیلان اخبار کنکور تحت پوشش بیمه سلامت شهر در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود

به گزارش پارس نیوز، خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌ تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

در این نامه به بذرپاش نوشته شده است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود