Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید عزیزالله محمدی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: اقدامات اجرایی ساماندهی توزیع گاز مایع بصورت الکترونیکی از بیستم مردادماه سال جاری با رویکرد حمایت از حقوق مصرف کنندگان واقعی در بخش های مختلف و تامین نیاز آنان و همچنین جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه آغاز شده است.

وی افزود : هم اینک بیشتر خانوارهای روستایی در مناطق گازرسانی نشده و تعداد زیادی از مصرف کنندگان واقعی بخش های مختلف صنعتی و خدماتی در این طرح ثبت نام کرده و سوخت مورد نیاز خود را بصورت الکترونیکی از طریق عاملان مجازتوزیع گاز مایع مجاز دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تصریح کرد: زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم جهت درخواست و توزیع الکترونیکی گاز مایع فراهم است.

وی ادامه داد: ضروری است که علاوه بر خانوارهای عشایری و روستایی سایر بخش های مشمول طرح همچون صنفی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و عشایر که تاکنون در سامانه NEWTEGARATASAN.NIOPDC.IR  ثبت نام نکرده اند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام و درخواست سوخت اقدام تا بتوانند گاز مصرفی خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه های کارت خوان نصب شده در تاسیسات و عاملان توزیع گاز مایع دریافت کنند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت : هم اینک سوخت گاز مایع در حد مطلوب تامین و توزیع  می شود و ذخیره سازی مناسب نیز جهت تامین سوخت زمستانی مورد نیاز بخش های مختلف انجام شده است و هیچ گونه مشکل و کمبودی وجود ندارد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج گاز مایع کهگیلویه و بویراحمد یاسوج گاز مایع اخبار کنکور گاز مایع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی اعلام هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور تصریح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی (آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ای تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 750861

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت