Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب گردان دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در تلاش است تا به بازی روز چهارشنبه تیمش برابر نفت مسجدسلیمان برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ذوب‌آهن در حالی این هفته برابر نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت که نتیجه بازی روز چهارشنبه تأثیر پررنگی روی سرنوشت رحمان رضایی و کادر فنی‌اش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوبی‌ها در بازی قبلی که منجر به شکست برابر سایپا شد، شهاب گردان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و این بازیکن در تلاش است تا خودش را به بازی با نفت مسجدسلیمان برساند. مصدومیت گردان از ناحیه عضلات دوقلو است، ولی پزشکان ذوب‌آهن امیدوارند تا وی در این بازی تیمش را همراهی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن هم دیگر بازیکنی است که به این بازی نخواهد رسید. این بازیکن دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است، ولی هنوز آماده بازی نیست.

حدادی‌‌فر:‌ در ذوب‌آهن هیچ وقت تا این اندازه تحت فشار نبودم/ اگر می‌دانستم شرایط اینطور می‌شود از فوتبال خداحافظی می‌کردم
دیدار ذوب‌آهن اصفهان - نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 15 روز چهارشنبه اول بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان نفت مسجدسلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!

مدافع تیم ذوب‌آهن از قضاوت کوپال ناظمی در دیدار برابر استقلال انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قریشی پس از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم؛ در روزی که شایسته باخت نبودیم باختیم. من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم. ما مقابل تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد شجاعانه بازی کردیم. برد و باخت وجود دارد و به استقلال تبریک می‌گویم، ولی فقط در مورد یک چیزی صحبت می‌کنم. کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهد بگوید روزبه چشمی را در دقیقه 75 اخراج نکرد؟ همه چیز واضح بود.بازی یک - یک بود و ما قطعاً می‌توانستیم برنده باشیم.

وی درباره درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی در پایان مسابقه نیز گفت: ما بیرون از زمین بودیم، اما فیلمش موجود است. احساس می‌کنم این اتفاق به بازی قبل برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم