Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میرسلیم طراح موتور ۳ استوانه ملی گفت: در سال ۱۳۸۰، تصمیم گرفتیم خودرو ملی را مجهز به موتور ملی کنیم. چرا که اگر قرار است خودرو ملی داشته باشیم، باید موتور ملی داشته باشیم.

او گفت: کار تولید یک خودرو ملی اینگونه نیست که یک شبه به آن برسیم و نیاز به تلاش چندگانه دارد و چند سال برای رسیدن به این خواسته تلاش کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

موتور سه استوانه ملی رونمایی شد

میرسلیم افزود: در سال ۹۶، تحریم‌ها صورت گرفت و باعث اختلال در کارمان شد، اما امروز به این موفقیت دست یافته‌ایم بدون اینکه به خارج از کشور نیازی داشته باشیم.

طراح موتور ۳ استوانه ملی گفت: موتور سه استوانه در بازار نداشته‌ایم و نمونه این موتور در داخل کشور وجود نداشت. این موتور اکنون نمونه آزمایشی است و تماما به کمک مهندسان داخلی ساخته شده است.

او گفت: این کاری که با همت مهندسان انجام گرفته اکنون به ثمر نشسته، اما نیاز به سرمایه گذاری و حمایت دارد، این موتور با تولید انبوه تحولی عظیم در صنعت خودرو ایجاد خواهد کرد.

میرسلیم گفت: اهم ویژگی‌های این موتور، کاهش انتشار آلایندگی و رسیدن به اهداف استانداردی محیط زیست، استفاده بهینه از زیر ساخت سوخت پاک، کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای و جلوگیری از اثرات مضر آن و ایفای تعهدات ملی و بین المللی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران خودرو مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6099332

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط زیست مهم‌ترین اصل فعالیت‌های تولیدی است
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس