Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آقای نکونام فضا را برای ما طوری فراهم می‌کند که فقط به تیم فولاد فکر کنیم. کاری که وظیفه داریم انجام دهیم، تلاش تا لحظه آخر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوسیانو پریرا بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر بالاتر از ادینهو هموطن برزیلی‌اش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا درباره دیدار حساس این هفته فولاد برابر پرسپولیس، گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید.

دیدار مهمی برابر پرسپولیس دارید. وضعیت تیم‌تان چطور است؟

لوسیانو پریرا گفت:

شرایط تیم عالی است. پس از بازی با سپاهان، همه فکر و ذکرمان روی بازی با پرسپولیس بود و الان کاملاً آماده این بازی هستیم. می‌دانیم که بازی مهمی برای هر دو تیم است و مطمئن باشید فولاد یک قدم هم پا پس نخواهد کشید.

پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا روندش نزولی بوده و این هفته‌ها مدام مساوی می‌کند. شما برای این بازی به دنبال چه چیزی هستید؟

پرسپولیس تیم قابل احترامی است و در هر شرایطی مدعی است. این تیم بازیکنان خوبی دارد حالا اگر در چند بازی اخیر به خاطر مشکلاتی چند بازی اخیرش مساوی شده به ما مربوط نمی‌شود چراکه ما به تیم خودمان فکر می‌کنیم نه تیم دیگری. سرمربی تیم، آقای نکونام فضا را برای ما طوری فراهم می‌کند که فقط به تیم فولاد فکر کنیم. کاری که وظیفه داریم انجام دهیم، تلاش تا لحظه آخر است. اینکه در آخر چه نتیجه‌ای رقم بخورد دست خداست اما ما می‌دانیم از خودمان چه می‌خواهیم و همان‌طور که گفتم قدمی پا پس نمی‌گذاریم.

از دفاع پرسپولیس شناخت داری؟

لوسیانو پریرا گفت:

طبیعی است که از تیم‌ حریف شناخت داشته باشیم. در رقابت‌هایی مثل لیگ برتر تیم‌ها بعد از گذشت دو، سه هفته به‌طور کامل همدیگر را می‌شناسند و ما هم پرسپولیس را می‌شناسیم همان‌طور که آنها هم از ما شناخت دارند.

هفته پیش با گلی که زدی موفق شدی عنوان بهترین مهاجم خارجی لیگ برتر را به دست بیاوری. بهترین گلی که تا به حال به ثمر رساندی کدام گل بوده است؟

ممنون، راستش جواب این سؤال سخت است اما بهترین گلی که من زده‌ام گلی بوده که پس از سه ماه مصدومیت در لیگ قهرمانان آسیا به الجیش زدم.

نظرت درباره قانون منع حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران چیست؟

لوسیانو پریرا گفت:

به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای با این قانون موافق نیستم. فوتبال زبان بین‌المللی دارد و باید در لیگ‌های حرفه‌ای قوانین بین‌المللی حاکم باشد. در برزیل که مهد فوتبال دنیاست و هر سال صد بازیکن به اروپا و آمریکا می‌فرستد، سالانه بازیکنان زیادی از اروگوئه، شیلی، کلمبیا و… به لیگ برزیل اضافه می‌شوند. بنابراین طبیعی است که من هم با این قانون موافق نباشم و این قانون حرفه‌ای نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر لوسیانو پریرا لوسیانو پریرا لیگ برتر لوسیانو پریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

او ادامه داد: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم آلومینیوم درباره انتقادهایی که در چند وقت اخیر بابت گل نزدن در ترکیب تیمش تحمل شد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، افزود: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی