Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت ۲۹ دیماه به عنوان روز « غزه نماد مقاومت» بر ادامه مقاومت و پایداری ملت فلسطین و همه آزادیخواهان حامی فلسطین تا آزادی همه سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به مناسبت 29 دیماه به عنوان روز «غزه نماد مقاومت »که در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز هفتم دیماه 1387 به غزه و مقاومت 22 روزه ملت فلسطین توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید ،تصریح کرد: پیروزی مقاومت مردمی فلسطین در روز 29 دی ماه و خلق حماسه دیگری که منجر به شکست مجدد دشمن تا دندان مسلح صهیونیستی شد ، معادلات صحنه نظامی و سیاسی را به نفع ملت فلسطین تغییر داد و رژیم صهیونیستی را مجبور کرد که با دادن امتیازات زیادی عقب نشینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در سالگرد این پیروزی بزرگ و باشکوه و با توجه به تحولات صحنه سیاسی و نظامی منطقه بر مواضع زیر تاکید کرد:

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

1- هر گونه سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دشمن قسم خورده اسلام ، خنجری در پشت ملت مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد بود . بی تردید عادی سازی روابط با صهیونیست ها یک اقدام قبیح و خلاف همه موازین اسلامی ، اخلاقی و فرهنگی است و نه تنها موجب ثبات و تامین امنیت و تحقق حقوق مشروع ملت فلسطین نخواهد شد بلکه خشم ملت های منطقه را در پی خواهد داشت .

فلسطین|رزمایش نظامی صهیونیست‌ها در اطراف غزه/ ادامه تحرکات شهرک‌نشینان علیه فلسطینی‌ها

2- رژیم صهیونیستی هرگز در این منطقه حساس، استراتژیک و اسلامی نمی تواند حضور دائمی داشته باشد و به زودی قدس و تمامی سرزمین های اشغالی به آغوش اسلام بازخواهند گشت و ملت های منطقه اجازه نخواهند داد که اقدام و خیانت نابخردانه برخی حکام منطقه پای صهیونیست ها را به منطقه باز کند .

3- استکبار جهانی به رهبری آمریکا شیطان بزرگ و صهیونیست ها چنانچه بخواهند با ماجراجویی و تداوم فتنه و آتش افروزی در منطقه به اهداف و نیات پلید خود ادامه دهند، ملت های منطقه همانند عراق ، افغانستان و یمن درس فراموش نشدنی به آنها خواهند داد.

4- اقدامات اخیر مقاومت و گروههای فلسطینی در جهت وحدت و یکپارچگی و برگزاری انتخابات گام مهمی در شکست توطئه های رژیم صهیونیستی و برخی حامیان منطقه ای آنها خواهد بود و تداوم این گونه اقدامات می تواند نتایج موثری در صحنه فلسطین داشته باشد.

5- با رفتن ترامپ دشمن لجوج فلسطین و اسلام از حاکمیت ، دولت جدید آمریکا مسئولیت سنگینی در قبال اقدامات ضد اسلامی، عربی و فلسطینی دولت ترامپ دارد. در صورت تداوم سیاست ترامپ در حمایت صددرصدی و یکجانبه از رژیم صهیونیستی این وضعیت می تواند نتایج وخیمی برای منطقه به همراه داشته باشد .چنانچه معامله قرن یک قرارداد یکجانبه است که با هدف حذف فلسطینی ها از صحنه جغرافیایی و فیزیکی منطقه طراحی شده است و بی تردید هرگز به نتیجه نخواهد رسید .

6- از همه سازمان های بین المللی ، نهادهای مردم نهاد و مجالس کشورهای حامی قضیه فلسطین درخواست می کنیم از تمام امکانات خود برای حمایت از قضیه فلسطین به عنوان یک موضوع تاثیرگذار بر صلح و امنیت جهانی حمایت کنند و با تجاوزات رژیم صهیونیستی مقابله نمایند و رفتار غیر انسانی صهیونیست ها علیه اسرا و زندانیان فلسطینی و محروم نمودن آنها از دسترسی به واکسن کرونا و تداوم محاصره غزه را محکوم کنند. .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل نوار غزه اسرائیل نوار غزه رژیم صهیونیستی صهیونیست ها ملت فلسطین بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه

ساکنان استان صعده یمن امروز (جمعه) تظاهرات میلیونی را در حمایت از غزه برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، ساکنان استان صعده یمن با حمل پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی حمایت خود را از مرحله چهارم تشدید حملات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس اعلام کردند.

طبق گزارش المسیره، تظاهرکنندگان از نیروهای مسلح یمن خواستند حملات شدیدتری را علیه گروه‌های استکبار جهانی و هم پیمانانشان انجام دهند.

آن‌ها تأکید کردند لجاجت آمریکا و رژیم صهیونیستی و ادامه تجاوز و محاصره علیه ملت فلسطین در نوار غزه عواقب وخیمی دارد.

این تظاهرات با عنوان «وفاداری حامیان یمنی به آزادگان غزه» برگزار شد و تظاهرکنندگان پایداری و ثبات مردم فلسطین و شجاعت مبارزان مقاومت را ستودند.

تظاهرکنندگان یمنی تأکید کردند مردم و مقاومت در غزه تنها نیستند و یمن و تمام آزادگان جهان با آن‌ها هستند.

آن‌ها هم‌چنین خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا و اروپا و موضع انسانی آن‌ها را ستودند.

تظاهرکنندگان یمنی عملیات منحصربه‌فرد در تمام جبهه‌ها از جمله جنوب لبنان و عراق را ستودند.

یمنی‌ها مجددا خواهان ایجاد گذرگاه‌های امن زمینی برای مشارکت مستقیم در جنگ با دشمن صهیونیستی شدند.

آن‌ها هم‌چنین ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان را به تحریم کالاهای آمریکایی و صهیونیستی و شرکت‌های حامی آن دعوت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است