Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  راشا تودی، زنی پس از دریافت واکسن فایزر دچار تشنج و در بیمارستان بستری شد. به گفته پسر او، این زن ۴۵ سال دارد و دچار هیچ عارضه یا بیماری خاصی نبوده است. او چند روز پس از دریافت واکسن در حالی که قصد راه رفتن داشت ناگهان دچار لرزش غیرقابل کنترلی شده و نقش زمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر این زن در فیسبوک توسط پسرش به اشتراک گذاشته شده؛ او درباره این اتفاق نوشته است: «امروز حال مادرم بدتر شد و من هنوز هیچ پاسخی از پزشکان در مورد چگونگی رفع این مشکل دریافت نکرده‌ام. لطفا برای او دعا کنید، تحمل دیدن او را در این وضعیت ندارم. فکر کردن درباره اینکه من نمی‌توانم کاری برای او انجام دهم، باعث می‌شود که بخواهم گریه کنم، لطفا واکسن کرونا را تزریق نکنید.»

او گفت بیمارستان تشخیص داده که مادرش در حال تجربه یک واکنش عصبی است و افزود پزشکان معتقدند این وضعیت پزشکی ناشی از فلزات موجود در واکسن بوده است.

مادر گرینر که اکنون از بیمارستان ترخیص شده، تحت آزمایش‌هایی قرار گرفته است و پزشکان امیدوارند که او بتواند بهبودی کامل یابد، به شرط که آسیب دائمی در مغز وجود نداشته باشد.

این زن در مصاحبه با راشاتودی گفت: قبل از استفاده از این واکسن، لطفا فکر کنید. این قطعا زندگی من را تغییر داده است.

فایزر در بیانیه‌ای عنوان کرد در حال تحقیق درباره این پرونده است، اما تاکنون نتوانسته است آن را تأیید کند. اختلالات عصبی عضلانی تا به امروز سیگنال ایمنی محسوب نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن فایزر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب

دریافت 21 MB

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد اظهار کرد: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه افراد مرتبط در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6089219

دیگر خبرها

  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است