Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته دهم رقابت‌های لیگ آزادگان با انجام ۹ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۴ آغاز شد و با نتایج جالبی هم به اتمام رسید که ناکامی مدعیان از مهمترین نتایج بود.

تیم فوتبال مس کرمان که تا پایان هفته نهم صدرنشین لیگ بود در برابر میزبان خود استقلال ملاثانی با یک گل شکست خورد. سجاد عبدویی در دقیقه ۷۱ زننده تک گل بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه استقلال ۱۵ امتیازی شد و مس به دلیل تفاضل گل کمتر از رده اول به سوم سقوط کرد.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم تیم ملوان در انزلی مقابل هوادار با نتیجه یک بر یک متوقف شد. با این نتیجه هوادار ۱۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان و مس کرمان در صدر ایستاد. ملوان هم با ۱۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. استقلال خوزستان هم علی‌رغم تساوی بدون گل در خرم‌آباد در برابر خیبر، همچنان با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

پارس جنوبی جم به یکی از شیرین‌ترین بردهای این هفته رسید. شاگردان محمد نصرتی با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود شهرداری آستارا گذشتند و با ۱۷ امتیاز به رده چهارم صعود کردند. میلاد صارمی( و ۶۲۱۰) و میلاد قربان‌زاده(۳۲) گلزنان پارس در این دیدار بودند.

نتایج دیگر دیدارهای هفته دهم بدین ترتیب است:

قشقایی شیراز صفر- نود ارومیه ۲

بادران تهران یک - خوشه طلایی ساوه یک

آرمان گهر سیرجان ۲- شاهین شهرداری بوشهر یک

چوکا تالش ۳- فجرسپاسی شیراز ۲

رایکا بابل ۲ - گل ریحان البرز یک 

تیم‌های گل ریحان البرز، قشقایی شیراز و نود ارومیه به ترتیب با هشت، هفت و چهار امتیاز قعرنشینان هستند. در این هفته تیم نود ارومیه موفق شد با شکست قشقایی به اولین پیروزی فصل دست پیدا کند.

برچسب‌ها لیگ آزادگان محمد نصرتی قشقایی شیراز نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ آزادگان محمد نصرتی قشقایی شیراز لیگ آزادگان محمد نصرتی قشقایی شیراز نود ارومیه اخبار کنکور نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل تیم سونگون ورزقان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه میزبان تیم فوتبال مس سونگون ورزقان بود.

این دیدار که ابتدا زیر بارش شدید باران برگزار شد دیداری پر برخورد بود که تیم فوتبال نفت و گاز نتوانست از موقعیت مناسب خود که یک ضربه پنالتی بود به خوبی استفاده کرده و امتیازات را با حریف آذربایجانی خود تقسیم کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا هفته بیست و نهم با ۳۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم فوتبال مس سونگون ورزقان هم با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

کد خبر 750185

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد