Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:14:51 GMT

تراکتور نتوانست از سد استقلال عبور کند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۱۶۴۹

تراکتور نتوانست از سد استقلال عبور کند

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و استقلال امروز دوشنبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز آغاز شد.

در نیمه نخست این بازی بازیکنان هر ۲ تیم برای دست یافتن به گل اول تلاش های زیادی از خودشان به نمایش گذاشتند ولی این تلاش ها نتیجه بخش نبود، دقیقه ۳۸ این دیدار شیخ دیاباته با مهار پاس به عقب مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور صاحب توپ شده و با یک حرکت زیبا در داخل محوطه جریمه دروازه اخباری را باز کرد تا تیم استقلال با نتیجه یک بر صفر به رختکن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع نیمه دوم بازیکنان تراکتور برای به تساوی کشاندن بازی رو به جلو بازی کردند و در دقیقه ۴۸ مسعود شجاعی توانست وارد محوطه جریمه شود که با خط دفاعی استقلال روبرو شد و نتوانست گلزنی کند. 

دقیقه ۶۰ بازی مهدی قایدی دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا استقلال با اختلاف ۲ گل پیش بیافتد.

پس از چهار دقیقه شیخ دیاباته از تعلل خط دفاعی تراکتور استفاده کرده و گل سوم استقلال را زد.

بعد از دریافت گل سوم مسعود شجاعی سه تعویض پشت سر هم انجام داد تا نتیجه بازی را تغییر دهد و با این رویکرد دقیقه ۸۰ محمد عباس زاده توانست دروازه مظاهری را باز کند تا نتیجه بازی را به ۳ بر یک تغییر دهد.

دقیقه ۸۳ عباس زاده با یک شوت محکم دروازه استقلال را به خطر انداخت که با عکس العمل دیدنی مظاهری به بیرون رفت.

تیم تراکتور با ترکیب محمدرضا اخباری، میثم تیموری(احسان حاج صفی)، وفا هخامنش، هادی محمدی(محمدرضاخانزاده)، میلاد فخرالدینی(اشکان دژاگه)، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان(اوکاشه حمزویی)، سعید مهری(محمد قادری)، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده مقابل استقلال صف آرایی کرد.

همچنین تیم استقلال با ترکیب رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند(سیاوش یزدانی)، محمد دانشگر، محمد نادری(متین کریم زاده)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان(فرشید اسماعیلی)(بابک مرادی)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری در مصاف با تراکتور وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را بیژن حیدری به عنوان داور وسط، حسن ظهیری و سید یعقوب حجتی  کمک های حیدری، محمد رضا مدیر روستا داور چهارم، کوپال ناظمی و مرتضی منصوریان داور پشت دروازه و حسن کامرانی‌فر به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
 

در طول بازی سعید مهری از تیم تراکتور و مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، محمد نادری از تیم استقلال کارت زرد گرفتند.

مسعود شجاعی در این بازی به دلیل اعتراض بیش از حد به رای داور کارت زرد دریافت کرد.

تیم تراکتور با شکست ۳ بر یک مقابل استقلال با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند و تیم استقلال با ۱۹ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

برچسب‌ها تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور تیم استقلال مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد