Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تراکتور در روزی که مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را نیمکت نشین کرده بود و خودش به عنوان مربی بازیکن در در زمین حضور داشت شکست سنگینی را متحمل شد. شکستی که پایه گذار آن خود شجاعی بود. در شرایطی که در نیمه اول بازی دو تیم بیشتر در میانه زمین در جریان بود پاس به عقب شجاعی در هجده قدم به دیاباته رسید تا او با یک چرخش و ضربه دقیق گل اول را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اشتباهات خط دفاعی تراکتور در دفع توپ با فرصت طلبی مهاجمان استقلال همراه شد تا نتیجه روی دو گل قائدی و دیاباته سه بر صفر شود. 

بعد از این نتیجه شجاعی ۳ تعویض همزمان انجام داد و با ورود دژآگه روند بازی به نفع تراکتور عوض شد اما زمان برای جبران ۳ گل کافی نبود. با این ۳ امتیاز استقلال ۲۲ امتیازی شد و به صدر جدول رفت. 

ترکیب تراکتور:

محمد رضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، مهدی تیکدری، میثم تیموری(۶۱- احسان حاج‌صفی)، وفا هخامنش، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی و محمد عباس زاده

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

شرح گل:

تراکتور صفر - استقلال ۱ (دقیقه ۳۸: شیخ دیاباته): پاس رو به عقب اشتباه مسعود شجاعی به شیخ دیاباته رسید تا او با دریبل زیدانی و تماشایی از سد وفا هخامنش عبور کند و با شوت زمینی گل اول آبی‌ها را بزند.

تراکتور صفر - استقلال ۲ (دقیقه ۶۰: مهدی قایدی): اشتباه مدافعان تراکتور توپ را به استقلال رساند که ضربه سر امیرارسلان مطهری و پاس او به مهدی قایدی را این بازیکن در موقعیت تک به تک تبدیل به گل کرد.

تراکتور صفر - استقلال ۳ (دقیقه ۶۵: شیخ دیاباته): ارسال مهدی مهدی‌پور از روی کرنر توسط مدافعان تراکتور دفع شد و به داریوش شجاعیان رسید که او با فریب دو بازیکن حریف توپ را به سمت راست زمین برد و به قایدی رساند که پاس در عرض او به دیاباته و ضربه چیپ این بازیکن تبدیل به گل سوم آبی‌ها شد.

تراکتور ۱ - استقلال ۳ (دقیقه ۸۰: محمد عباس‌زاده): پاس رو به جلوی اکبر ایمانی و در ادامه پاس سرضرب و در عمق مسعود شجاعی به پشت مدافعان استقلال در شرایط خوبی به محمد عباس‌زاده رسید تا او در موقعیت تک به تک با مظاهری با شوت زمینی گلزنی کند.

کد خبر 579907

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)