Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز اعلام کرد که حمل سلاح گرم برای مسافرانی که پیش از مراسم تحلیف جو بایدن به مقصد واشنگتن دی‌سی سفر می‌کنند، ممنوع است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ایندیپندنت، شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز اعلام کرده است که حمل سلاح گرم برای مسافرانی که پیش از مراسم تحلیف جو بایدن به مقصد واشنگتن دی‌سی سفر می‌کنند، ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این خط‌مشی جدید که تا زمان تحلیف بایدن در تاریخ ۲۰ ژانویه پابرجا خواهد ماند، در پی یورش هفته گذشته به ساختمان کنگره اتخاذ شده است.

در حال حاضر، هر فرد حداقل ۱۸ ساله ساکن آمریکا مجاز است در صورت اعلام به شرکت هوایی، اسلحه گرم خود را در یک کانتینر قفل‌شده به بخش بار هواپیما تحویل دهد. اما این وضعیت به موجب تحلیف رئیس‌جمهور آمریکا به حالت تعلیق در خواهد آمد.

اد باستین، مدیرعامل شرکت دلتا، اعلام کرده که سیاست جدید به عنوان بخشی از اقدامات امنیتی بیشتر برای هفته تحلیف اجرا می‌شود.

باستین گفته که این شرکت با «بررسی‌های بیشتر»، اقدامات امنیتی دیگری را نیز اعلام خواهد نمود.

وی افزود: «همه ما به دلیل حوادث منتهی به حمله کنگره در واشنگتن در حالت آماده‌باش هستیم».

دلتا تایید کرده است که ماموران انتظامی که مجاز به حمل سلاح گرم در هواپیما هستند، از این سیاست جدید مستثنی خواهند بود.

به گزارش ان‌بی‌سی، از زمان انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر، در پرواز‌های ایالات‌متحده چندین اغتشاش سیاسی اتفاق افتاده و شرکت هواپیمایی دلتا افرادی را به دلیل رفتار‌های غیرعادی، از پرواز منع کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمل سلاح به واشنگتن خطوط هوایی دلتا مراسم تحلیف بایدن حمله به کنگره حمل سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار آقا با علائم سکته قلبی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در شرایط بد اب و هوایی در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۳: ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6094466

دیگر خبرها

  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم