Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:11:10 GMT

ورودی شهر ماژان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۱۰۴

ورودی شهر ماژان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

جلال زاده گفت: سه و نیم کیلومتر باقی مانده از محور روستای سلم آباد تاپایان امسال و فاز اول پروژه ایمن سازی ورودی شهر ماژان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «اسدالله جلال زاده»، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی و «محمدعلی آخوندی»، فرماندار خوسف به همراه تنی چند از مسئولان شهرستان خوسف از جاده دسترسی روستای سیوجان_فخرآباد، جاده عیلکی زرگرذ، جاده طالب آباد دو، جاده روستای سلم آباد به شهر ماژان و پروژه ایمن سازی وردی شهر ماژان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«اسد الله جلال زاده»، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف اظهار کرد: با توجه به گستردگی راه های مواصلاتی شهرستان خوسف، راه ها نیاز به ترمیم های خاصی دارد که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت خواهد گرفت، ترمیم و احداث برخی جاده های شهرستان انجام شود.

 

وی با بیان اینکه سه و نیم کیلومتر باقی مانده از محور روستای سلم آباد تاپایان سال انجام و به بهره برداری می رسد، افزود: همچنین تکمیل جاده چاه طالب آباد دو در پروژه های سال آینده این اداره کل در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه ورودی شهر ماژان در صورت تأمین باقی مانده اعتبار به صورت کامل انجام می شود، تصریح کرد: قسمت اصلی این پروژه  در دهه مبارک فجر به بهر برداری می رسد و تکمیل این پروژه جزو پروژه های اولویت دار ما خواهد بود.

 

«محمد علی آخوندی» فرماندار خوسف نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه توجه به محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف، به عنوان سومین شهرستان وسیع استان خراسان جنوبی، یکی از اولویت های کاری شهرستان است، افزود: در خصوص راه های شهرستان تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در این بازدید، راه های اولویت دار به ویژه محورهای زیرسازی شده مشخص و برای سال بعد پیش بینی اعتبار خواهد شد، تا با بهره برداری از آن مردم طعم شیرین خدمت رسانی را بچشند.

 

گفتنی است در این بازدید مقرر شد عملیات روکش جاده مواصلاتی بین روستاهای سیوجان و فخرآباد طی چند روز آتی شروع شود، همچنین عملیات تکمیل جاده عیلکی_ زرگر در صورت تأمین اعتبار انجام و فاز اول پروژه ایمن سازی ورودی شهر ماژان تا دهه فجر به بهره برداری و فاز دوم نیز از محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبار انجام شود.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهداری خراسان جنوبی فرماندار خوسف شهرستان خوسف بیرجند خراسان جنوبی بهره برداری برداری می رسد شهرستان خوسف خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم

استاندار لرستان از بهره‌برداری بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی پروژه بیمارستانی نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است و به پیشرفت 60درصدی رسیده‌است.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

ابوطالب شفقت، عصر امروز، در بازدید از پروژۀ بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: 71پروژه در حوزه بهداشت و درمان در لرستان افتتاح شده‌است.

او با تأکید به لزوم اختصاص زمین برای احداث بیمارستان جدید در بروجرد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که کلنگ‌زنی این بیمارستان در سفر دوم رئیس‌جمهور انجام شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی در این استان 6.5 برابر شده‌است، بیان کرد: کلنگ‌زنی بیمارستان نیایش سال 1392 انجام شده‌است.

شفقت با اعلام پیشرفت 65درصدی بیمارستان نیایش خرم‌آباد، یادآور شد: تمام تجهیزات این بیمارستان خریداری شده‌است و این پروژه طبق گفتۀ پیمانکار سال 1404 به بهره‌برداری می‌رسد.

او اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان در صورت پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌ها قبل از ماه محرم باشد.

.

انتهای  پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور