Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@09:23:56 GMT

جزییات"نون.خ3"از زبان سعید آقاخانی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۳۰۵

کارگردان سریال تلویزیونی «نون.خ» همزمان با تصویربرداری فصل سوم این مجموعه به ارائه توضیحاتی درباره تأثیر شرایط کرونا بر داستان و فرآیند تولید سریال پرداخت. ناطقان: سعید آقاخانی کارگردان سریال تلویزیونی «نون.خ» امروز دوشنبه ۲۹ دی ماه در جمع خبرنگاران و در حاشیه تصویربرداری فصل سوم این سریال درباره فرآیند تولید آن گفت: فصل جدید «نون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خ» در ادامه فصل‌های قبلی و همان قصه است. کاراکترهای جدیدی اضافه و چند کاراکتر حذف شده‌اند ولی همان روند ادامه و همان قصه بومی هم جریان دارد.

وی با اشاره به قصه و طنازی در این فصل ادامه داد: این بار روی برخی دیگر از ظرفیت‌های قصه مثل گیاهان دارویی تمرکز کردیم. هدف ما این است که مردم لذت ببرند و روز مرگ ما این است که مردم نخندند.

آقاخانی درباره لوکیشن‌های این سریال بیان کرد: کردستان و کرمانشاه را داریم و در آن لوکیشن‌ها هم تصویربرداری می‌کنیم. امسال تصاویری از مهاباد و آذربایجان غربی هم داریم.

اولین سریالی که بازیگران ماسک دارند

وی درباره پرداختن به کرونا در قصه اظهار کرد: ما اولین کاری هستیم که با ماسک بازی می‌کنیم و یک کاراکتر کرونایی هم در کار داریم. تمام تلاشمان هم این است که سریال جذاب‌تر باشد.

کارگردان «نون.خ» درباره نوروزی بودن سریال و فضای مفرح این کار در این ایام گفت: همانطور که گفتم تمام تلاش ما همین است که مردم شاد شوند و تلاش سازندگان همه کارهای کمدی این است که مردم با لحظات کمدی، کاراکترهای شیرین و موقعیت‌های درست جذب کار شوند. ما هم امیدواریم که مردم از حضور ما در خانه‌هایشان بیشتر لذت ببرند.

اکبر عبدی در سریال نیست

وی درباره نبود اکبر عبدی در این سریال نیز گفت: قرار بود او حضور داشته باشد ولی متاسفانه مشکلاتی پیش آمد که خودش دوست نداشت در کار باشد.

آقاخانی درباره شوخی‌های این سریال از جمله پیش‌بینی انتخابات آمریکا و جشنواره فجر بیان کرد: ما پیش‌بینی نکردیم برداشت از کار ما اینگونه بود و از این دست شوخی‌ها هم داریم. البته شوخی‌هایی سال گذشته داشتیم که خیلی‌ها دلخور شدند و خیلی باید با احتیاط پیش رویم چون درباره هر چیزی حرف بزنیم به یکی برمی‌خورد و الان هم همه آشنا دارند می‌توانند جلوی کار را بگیرند و از هر جایی برای ما مشکل ایجاد کنند.

واکنش‌ها نسبت به شوخی‌ها

وی اضافه کرد: شوخی‌های زیادی هم البته داشتیم در فصل پیش ما شوخی‌ای با وزیر جوان داشتیم که برخوردها از طرف خودشان فوق‌العاده بود با اینکه نگرانی داشتیم که به آنها بربخورد درحالیکه هیچ مشکلی پیش نیامد و دقیقاً از آنجایی که می‌ترسیدیم، مشکلی پیش نیامد و برعکس از جایی که نمی‌ترسیدیم واکنش‌هایی داشتیم که خیلی وقت‌ها دست ما را می‌بندد.

کارگردان «نون.خ» درباره قومیت‌های جدید نیز گفت: آنقدر که به قوم کرد می‌پردازیم به قومیت جدیدی نمی‌پردازیم ولی چند کاراکتر داریم که از بندر ترکمن آمده‌اند.

آقاخانی درباره سختی‌های کار عنوان کرد: اینجا هوا منفی ۱۰ درجه هم بوده است و کرونا هم خیلی شرایط را سخت کرده است از ارتباط گرفتن در حین بازی که بازیگران نمی‌توانند با هم ارتباط داشته باشند تا دیگر موارد مشکل درست کرده است.

برای فصل چهار باید بازخوردها را ببینیم

وی درباره تولید این سریال و همچنین ساخت فصل جدید بیان کرد: ما اواخر کار هستیم و حدود دو هفته دیگر تصویربرداری تمام می‌شود. برای فصل جدید قصه کشش دارد ولی باید این فصل پخش شود و ببینیم بازخورد چیست اگر خوب باشد ادامه دهیم. خود ما کاراکترها و فضا را دوست داریم. من کاراکتر خودم را دوست دارم و بچه‌ها هم همینطور هستند و گروه علاقه دارند که ادامه دهند. با این حال به بازخوردها بستگی دارد که اگر خوب باشد گروه این امید را دارد.

این کارگردان سریال‌های طنز گفت: من خودم کارهایی انجام دادم که خیلی از آنها آپارتمانی بود و برای خود ما هم فضاها لو رفته است و به عنوان سازنده استقبال می‌کنیم تا از این فضای آپارتمانی و تکراری بیرون رویم. این فضاسازی جدید برای مردم خیلی جذاب است و ظرفیت زیادی دارد.

آقاخانی درباره ریسک چنین کارهایی نیز گفت: ریسک دارد و خیلی پرزحمت است. من قبلاً هم کار کرده‌ام اما این کار خیلی پر زحمت بوده است. هزینه‌ها و درگیرهای ما خیلی بیشتر از کارهای دیگر است. به ظاهر یک کار کمدی انجام می‌شود اما مثل یک کار تاریخی انرژی می‌برد چون لباس کردی داریم و یا هر پلان خیلی سختی دارد اما در عین حال می‌دانیم این فضاهای جدید مورد توجه مردم است و از دیدن این تصاویر و شوخی‌ها لذت می‌برند.

منبع: مشرق برچسب ها: نون خ3 ، سعید اقاخانی ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نون خ3 سعید اقاخانی کرونا آقاخانی درباره شوخی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم

نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا، مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در سالن جلسات اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

تهیه کننده سریال درباره شکایت حسین صفامنش، خواننده کرمانشاهی گفت: شکایت آقای صفامنش، ربطی به آقای آقاخانی ندارد. در یک دوره‌ای در همین سریال از ترانه «شیرین شیرینِ» استفاده کردیم که خواننده‌اش تماس گرفت و تشکر کرد. ما استفاده کوتاهی از ترانه آقای صفامنش کردیم. تصور این که چنین شکایتی می‌شود را نداشتیم.

فرجی با تاکید بر این‌که نافی مالکیت ایشان نیستیم اظهار کرد: فکر می‌کردیم آقای صفامنش از ما تشکر می‌کند. پخش این موسیقی در سکانس کولبرها باعث معرفی آن ترانه شد. با این حال اگر راهی برای جبران باشد اقدام می‌کنم. در فصل‌های قبلی در خدمت ایشان بودیم. ایشان از خواننده های خوب کشور هستند.

نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شدوی درباره ادامه‌یافتن این سریال بیان کرد: آقای آقاخانی پستی گذاشتند که «نون‌خ۵» ادامه پیدا نمی‌کند. فعلا تصمیمی بر ادامه‌اش نداریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تهیه‌کننده «نون‌خ۵» درباره مصدومیت کارگردان سریال ادامه داد: نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شد. ولی الان هم سلامت هستند و به خاطر سفر نیامدند.

وی افزود: امسال «نون‌خ۵» از سال گذشته بیننده بیشتری داشت. خوشبختانه به ما اجازه دادند به قومیت بلوچ بپردازیم. دو خط قرمز مهم سازمان مسایل مذهبی و قومیت هاست که باید مراقبت شود اهانت و تضعیف صورت نگیرد. به ما اجازه دادند به قوم بلوچ بپردازیم که این نکته باعث جذابیت شد. رییس سازمان صداوسیما اجازه دادند به کولبرها بپردازیم. مردم می‌گفتند این کار در عین کمدی بودن درد مردم را هم بیان می‌کند.

فرجی تاکید کرد: پرداختن به قومیت‌ها این قدر حساسیت دارد که معمولاً برنامه‌سازان به سراغش نمی‌روند. خط قرمزها زیاد است و هر برداشتی ممکن است کار را دچار مشکل کند. اما قومیت‌ها جذاب هستند.

گواهینامه پایه ۲ نداشتم

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک نیز در بخش دیگری از نشست گفت: فصل۵ برای من چالش برانگیز بود. رانندگی با مینی‌بوس گواهینامه پایه ۲ می‌خواست که من نداشتم. دوستان بازیگر جان‌شان را دست من سپرده بودند.

وی افزود: داستان خیلی پستی و بلندی داشت. ما از چابهار وارد فضای کوهستانی شدیم. در ادامه گوشه‌ای از زحمت کولبران را به تصویر کشیدیم. امیدوارم لبخند را بر لب مردم آورده باشم. مردم در تماس‌هایشان درخواست فصل بعدی را داشتند. خانم بارداری تماس گرفت و گفت فصل بعدی را بسازید تا فرزند من تماشا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • خط قرمزی که به «نون.خ» کمک کرد/ ماجرای شکایت آقای خواننده چه بود؟
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ