Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:19:24 GMT

روزانه ۱۵۰ تن زباله در آبادان تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۴۰۸

روزانه ۱۵۰ تن زباله در آبادان تولید می‌شود

محمودرضا شیرازی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این زباله‌ها به ۲ بخش شهری و خانگی تقسیم ، و ۶۰ درصد آنها را خشک و بقیه را زباله‌های ‌تر تشکیل می‌دهد. 

وی از شهروندان خواست تا زباله‌ها را در ساعت مشخص شده و پیش از ساعت ۲۱ شب بیرون از منزل قرار دهند تا شهرداری مجبور نباشد در ۲۴ ساعت چند بار زباله‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در صورت رعایت شهروندان و همکاری آنان با شهرداری زباله‌ای در شهر انباشته نخواهد شد.

شیرازی بیان کرد: همه وظیفه داریم به عنوان شهروند با شهرداری همکاری داشته باشیم که نتیجه آن پاکیزگی شهر، افزایش حضور گردشگر و بحث سلامت جامعه خواهد بود. 

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم به شهرداری پس از اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی کمک کرده و سر ساعت زباله‌های خود را بیرون از منزل خود قرار دهند افزود: اگر شهرداری مجبور نباشد در ۲۴ ساعت چند بار زباله‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری کند خدمات بهتری به شهروندان می‌تواند ارایه کند. 

شهردار آبادان با بیان اینکه متاسفانه برخی شهروندان در زمان مناسب زباله را بیرون نمی گذارند گفت: شهرداری روزانه ۲ یا سه بار زباله‌ها را از سطح شهر آبادان جمع‌آوری می‌کند.

برچسب‌ها دفع زباله خوزستان شهرداری آبادان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفع زباله خوزستان شهرداری آبادان دفع زباله خوزستان شهرداری آبادان آبادان اخبار کنکور زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید

نیما باغبانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش تولید قارچ خبر داد و گفت: بنابر آمار فروردین سال گذشته ۷۲۰ تن قارچ در کشور تولید شد که امسال این میزان به ۸۰۰ تن رسیده است‌.

به گفته او، با توجه به آنکه برخی واحدها مجهز به سیستم های سرمایشی نیستند، از این رو تولید در فصل گرما کاهش می یابد و مجدد با پایان فصل گرما، واحدها با ظرفیت کامل کار می کنند.

باغبانی با بیان اینکه در اسفند روزانه ۹۰۰ تا ۹۲۰ تن قارچ در سطح کشور توزیع می شد، افزود: در شرایط کنونی توزیع روزانه قارچ به ۸۰۰ تن در سطح کشور رسیده است که با کاهش تولید در فصل گرما، این میزان به ۷۰۰ تن می رسد.

دبیر انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: برآوردها حاکی از ان است که تولید قارچ تا پایان سال به ۲۲۰ تا ۲۲۵ هزارتن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند