Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در قالب بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم فوتبال چوکا تالش عصر امروز در مقابل تیم فجر سپاسی شیراز به‌ برتری ۳ بر ۲ دست یافت. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز تیم‌های چوکا تالش و فجر سپاسی شیراز از ساعت 14 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌ دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 تیم چوکا تالش به ‌پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ترکیب تیم چوکا تالش:

متین صفاییان، وحید همراز، امیرحسین صالحی، امیر رضا غمناک، محمد جعفری، ایمان شوریابی، کیوان محمدنژاد، سامان نورمحمدی، علیرضا مطفایی، حمید خدابنده لو و علی امیری

 تیم چوکای تالش در این دیدار سرمربی نداشت.

ترکیب تیم فجر سپاسی شیراز:

وحید عزیزی، محمد امینی، محمد قنبری، امیرحسین صدقی، حمید نعمتی، امیر شبانی، دانیال کردستانی، فرزان دانا،سعید  زارع، میلاد احمدی، رضا آقابابایی

سرمربیگری تیم فجر سپاسی شیراز را علی اصغر کلانتری برعهده داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس: سوءمدیریت باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شدنایب رئیس شورای شهر رشت: کمک 500 میلیون تومانی به سپیدرود تصویب شدپرداخت 2 میلیاردتومان از بدهی‌های باشگاه سپیدرود رشت/ پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شد

کارت زرد: سامان نور محمدی دقیقه 36، کیوان محمد نژاد دقیقه 47(چوکا تالش) مهدی هاشمی‌نژاد دقیقه38، رسول ناصربخت دقیقه 70(ملوان بندرانزلی)
گل: سامان نورمحمدی دقیقه 53، کنعان  طاهرنژاد دقیقه 76، بهزاد یوسف علیپور دقیقه 90(ملوان بندرانزلی) حمید نعمتی دقیقه 61 و 70(فجر سپاسی شیراز)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم فجر سپاسی شیراز با ارسال از کناره‌ها توانست به دنبال رسیدن به گل بود و در سوی دیگر تیم چوکا تالش با استفاده از ارسال‌های بلند حملاتی را بر روی دروازه تیم فجر سپاسی شیراز ایجاد کرد اما این حملات بیثمر بود تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به ‌پایان برسد.

نیمه دوم: تیم فجر سپاسی شیراز با استفاده از ضدحملات توانست 2 گل را وارد دروازه تیم چوکا تالش کند و در سوی دیگر تیم چوکا تالش با استفاده از عمق دفاع تیم فجر سپاسی شیراز توانست 3 گل را وارد این دروازه تیم کند تا بازی با برتری 3 بر 2 تیم چوکا تالش به‌ پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی اعضای کادر فنی تیم چوکا تالش به‌سوی نیمکت تیم فجر سپاسی شیراز رفتند.

به‌علت بیماری کرونا بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

انتهای پیام/615/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فجر سپاسی شیراز تیم چوکا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم

دیدار دو تیم تراکتور و فولاد با پیروزی تراکتور به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱۴ و ریکاردو آلوز در دقیقه ۸۷ برای تراکتور گلزنی کردند.

خلاصه بازی تراکتور و فولاد

کد خبر 751260

دیگر خبرها

  • دریای بابل به دنبال پیروزی مقابل آریو اسلامشهر
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟