Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:18:41 GMT

عطرافشانی مزار کوچکترین شهید کوهبنان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۴۷۵

عطرافشانی مزار کوچکترین شهید کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، توسطکانون بسیج ورزشکاران شهرستان کوهبنان به مناسبت سالگرد شهادت شهید ورزشکار نوجوان شهید محمدرضا محمدحسنی و با همکاری هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، هیات ورزش‌های همگانی، هیات دوچرخه سواری و پایگاه امام حسن مجتبی (ع)همایش دوچرخه سواری همگانی از  پارک آزادی تا امام‌زاده سلیمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوچرخه‌سواران با حضور در کنار قبور مطهر و منور شهیدان با قرائت فاتحه یاد و خاطره دلاورمردان دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در حاشیه این مراسم منصور جعفری رئیس تربیت بدنی آموزشگاه‌های شهرستان کوهبنان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار جامعه با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب برای دفاع از مرزهای عزت و شرف کشور به جبهه‌های جنگ شتافتند.

 وی خاطر نشان کرد: در آن دوران ماندگار تعدادی از ورزشکاران کوهبنانی به شهادت رسیدند که در حال حاضر در شهرستان ۱۶ شهید ورزشکار داریم.

رئیس تربیت‌بدنی آموزشگاه‌های کوهبنان بیان داشت: طی سالیان گذشته تلاش شده تا مسابقات و جام‌های ورزشی به نام و یاد شهدای ورزشکار در شهرستان برگزار شود تا قشر جوان و نوجوان با ورزشکاران شهرستان بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت نوجوان و کم سن‌ترین شهید کوهبنان که در منطقه شلمچه به شهادت رسید، جمعی از جوانان و نوجوانان در معیت پیشکسوتان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با آنان تجدید عهد و پیمان کردند که تا آخرین قطره خون خود در کنار ولایت و رهبری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: عطرافشانی غبارروبی شهدا نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

مردم انقلابی قم در این مراسم یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند و با پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام وداع کردند.

در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا و خادمان مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095416

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود