Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئوناردو معتقد است که بازیکنی که خواهان ماندن در پاری سن ژرمن باشد، نیازی به التماس ندارد و می ماند.

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در مصاحبه جدید خود با فرانس فوتبال در مورد تمدید قرارداد نیمار و ام باپه، لیونل مسی و جدایی توخل صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، لئوناردو در مورد نیمار و ام باپه گفت:

امیدوارم آن ها متقاعد شوند که در حال حاضر پاری سن ژرمن مکان خوبی برای بازیکنان سطح بالا و جاه طلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فقط باید به توافقی مطابق با تمایلات آن ها، امکانات باشگاه و انتظارات خودمان دست پیدا کنیم. ما به آن ها التماس نخواهیم کرد که لطفاً بمانید. کسانی که خواهان ماندن باشند، در این باشگاه می مانند. ما دائماً با هم صحبت می کنیم و من در مورد قرارداد این دو حس خوبی دارم.

بازیکنان بزرگی مانند مسی همیشه در لیست پاری سن ژرمن خواهند بود. الان زمان صحبت یا رویا پردازی در مورد این موضوع نیست اما ما سر میز تیم هایی نشسته ایم که این بازیکن را از نزدیک دنبال می کنند. در حقیقت، نه، ما هنوز ننشسته ایم اما صندلی ما محض احتیاط رزرو شده است. چهار ماه در فوتبال، به خصوص در شرایط فعلی، زمان زیادی است.

جدایی توخل؟ ما می دانستیم و توخل نیز می دانست که تمدید قرارداد او در پایان فصل کار دشواری خواهد بود. در این شرایط بود که ما تصمیم گرفتیم کمی پیش گیرانه عمل کنیم و این اتفاق را جلو اندازیم. ما فقط برای ایجاد سر و صدا و خودنمایی، مربی مان را عوض نکردیم. فکر نمی کنم این اتفاق باعث تعجب توخل شده باشد. این اولین باری نبود که ما با هم در مورد وضعیت موجود بحث کردیم. شاید او دیگر مرا درک نمی کند.

باید درک کنید که تصمیمات فقط از روی هوی و هوس گرفته نمی شود چون پاری سن ژرمن در حال حاضر یک تیم سازماندهی شده، بسیار حرفه ای و با برنامه بلند مدت است. ناصر ایده های مشخصی برای رساندن باشگاه به بالاترین سطح ممکن دارد. کسانی که مرا می شناسند، این را می دانند که من به این جا نیامدم تا وقتم را با شنیدن جملاتی چون «لئو این کار را بکن، لئو آن کار را بکن...» بگذرانم. این معنا ندارد. نمی توان یک باشگاه را با هوی و هوس مدیریت کرد. شما فکر می کنید ما میلیون ها خرج خرید یک بازیکن یا ساخت مرکز تمرینی جدید می کنیم و همه این ها از روی هوی و هوس است؟

چند لحظه به کاری که پاری سن ژرمن برای لیگ فرانسه انجام داده است فکر کنید. پاستوره، آنچلوتی، تیاگو سیلوا، ابراهیموویچ، بکام، کاوانی، نیمار، ام باپه، مارکینیوش، وراتی، دی ماریا، ایکاردی، ناواس و... تمام این افراد به لطف چه کسی به لیگ فرانسه آمدند؟ می توانیم دائماً در مورد پول صحبت کردن را متوقف کنیم و کمی از تمام کارها و تعهداتی که به نفع پاری سن ژرمن صورت گرفته [از قطر] و همچنین موجب اعتبار فوتبال فرانسه در خارج از کشور شده، قدردانی کنیم؟ می شود به روزی فکر کنیم که قطر از تمام این داستان ها خسته شود و تصمیم به ترک فوتبال این کشور بگیرد؟

همچنین بخوانید:

جلسه مائوریسیو پوچتینو و لئوناردو برای تصمیم گیری در مورد نقل و انتقالات پاری سن ژرمن

دله آلی برای ترک تاتنهام مُصر است؛ پاری سن ژرمن همچنان به دنبال جذب او

 

 

اخبار داغ 

مسعود سلطانی فر: خصوصی سازی سرخابی ها با قدرت دنبال می شود / وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کاملا بی طرف است استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا کونته: شکست دادن یوونتوس با قهرمانانی مثل رونالدو، باید به ما این باور را بدهد که در مسیر درست هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال دورتموند و پاری‌سن ژرمن در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در دور گروهی نیز هم‌گروه بودند و بازی رفت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم پاریسی و بازی برگشت نیز با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد