Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:34:14 GMT

ترسناک‌ترین استقلال ممکن در خارج از خانه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۶۶۵

ترسناک‌ترین استقلال ممکن در خارج از خانه

استقلال در شرایطی صدرجدول را در اختیار گرفته که بازهم یک مسابقه خارج از خانه را با برد پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در هفته یازدهم لیگ برتر امروز مقابل تراکتور با نتیجه 3 بر یک به برد رسیدند و صدرجدول را دوباره از آن خود کردند. این پیروزی یک برد ارزشمند خارج از خانه بود که یکبار دیگر تبحر آبی ها در کسب پیروزی های خارج از خانه را نمایان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال از مجموع 4 بازی خارج از خانه آخر خود 10 امتیاز به دست آورده است. آنها در این مسابقات دو بر صفر شهرخودرو را شکست دادند، با ذوب‌آهن در اصفهان به تساوی بدون گل رسیدند، گل گهر را در سیرجان دو بر یک بردند و امروز هم سه بر یک در تبریز تراکتور را مغلوب کردند تا یک آمار خوب برای شاگردان محمود فکری به ثبت برسد.


عملکرد استقلال در بازی های خارج از خانه هواداران این تیم را بسیار امیدوار کرده است. اینکه آبی ها در خارج از خانه امتیازات زیادی جمع‌آوری کردند در سال های اخیر بی سابقه بوده و حالا تیم محمود فکری توانسته رکوردهای زیادی را جابه جا کند. استقلال با این روند شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلالی‌ها در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم مجوز حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی را به دست آوردند و عده زیادی از هواداران با حضور روی سکوهای این ورزشگاه به حمایت از تیم خود پرداختند.

جدا از هوادارانی که وارد کمپ مرحوم حجازی شده بودند تعدادی از استقلالی‌های مشتاق در خانه‌های اطراف کمپ حجازی به پشت‌بام منازل خود رفتند و به حمایت از تیم پرداختند.

خانه‌های اطراف کمپ مرحوم حجازی پر از تماشاگرانی بود که از روی پشت بام یا تراس خانه بالا و پایین می‌پریدند و بازیکنان محبوب خود را پشتیبانی می‌کردند. اتفاقی که روحیه اعضای تیم را در فاصله 5 هفته مانده به پایان بالا برد و به اتحاد و یکدلی نفرات برای کسب عنوان قهرمانی کمک شایانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور