Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اسپوتنیک، ایوانکا، دختر ارشد ترامپ که درگیر مسائل سیاسی است، گفته بود علیرغم عصبانیت پدرش، در مراسم سوگند جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا شرکت خواهد کرد؛ گویا او نگرانی‌هایی در مورد آینده شغلی و سیاسی خود دارد و همه تلاشش را برای حفظ اعتبار خود انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کیت بنت» خبرنگار سی‌ان‌ان به نقل از منابعی در کاخ سفید، گفت ایوانکا و همسرش جرد کوشنر درباره آینده خود پس از ترامپ دچار وحشت شده‌اند.

بنت گفت: «من امروز با بسیاری از منابع صحبت کردم، آن‌ها می‌گویند اکنون همه چیز در مورد ایوانکا و همسرش، از جایی که می‌خواهند بعد از کاخ سفید زندگی کنند تا شغل آن‌ها، زیر سوال رفته است.»

او ادامه داد با توجه به محاصره اخیر کنگره که منجر به استیضاح ترامپ برای بار دوم در هفته گذشته شد، برای آن‌ها بسیار دشوار است که هرگونه دستاوردی را که در این دولت داشتند، از دست بدهند.

ایوانکا اخیرا به دلیل اینکه از حمله کنندگان به کنگره به عنوان «میهن پرستان آمریکایی» یاد کرده، مورد هجمه بسیار واقع شده است گرچه او آن‌ها را به پرهیز از خشونت دعوت کرد.

ایوانکا در توئیتر خود نوشت: «میهن پرستان آمریکایی، هرگونه نقض امنیت یا بی‌احترامی به اجرای قانون ما قابل قبول نیست. خشونت باید فورا متوقف شود. لطفا صلح آمیز رفتار کنید.»

در ۱۳ ژانویه، مجلس نمایندگان رای به استیضاح ترامپ به اتهام تحریک قیام داد و بدین ترتیب او اولین رئیس جمهور آمریکا شد که دو بار استیضاح شده است. این امر پس از اعتراضات خشونت آمیز در واشنگتن انجام شد که هزاران نفر از تظاهرکنندگان در ۶ ژانویه ساختمان کنگره را در تلاش برای اخلال در صدور مجوز پیروزی بایدن محاصره کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ دونالد ترامپ حمله به کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!