Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه صنعتی استان اصفهان گفت: هدف ما جهت دهی و کامل کردن نیازهای صنعتی کشور است که تاکنون نیز استان اصفهان نسبت به دیگر شهرها پیشرو است و در سال جاری ۶۰ پایان نامه را از پنج دانشگاه مطرح حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ جعفر قیصری امروز _دوشنبه ۲۹ دی ماه ۹۹_ در جلسه‌ای با عنوان تفاهم نامه چهار جانبه بین دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی، مرکز شهید فهمیده منطقه مرکزی کشور، شبکه پژوهش و فناوری اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان همواره در زمینه‌های مختلف پیشرو بوده است و امروز تعداد پروژه‌های تحقیقاتی که انجام می‌شود نشانگر تلاش همه کارکنان دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شبکه پژوهش از گذشته پایه گذاری شد و اکنون بعد از چندین سال به ثمر نشسته است، ادامه داد: هم‌افزایی با دانشگاه اصفهان سبب جذب سرمایه گذاران شده است که در این راستا برای حمایت از طرح‌ها هفت قرار داد بسته شد که از این تعداد، دو طرح را اصفهان به خود اختصاص داده بود، این یک موفقیت خوبی برای اصفهان است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: در حوزه‌های مختلف توانستیم قراردادهای خوبی را به نتیجه برسانیم و در این تفاهم نامه سعی شده شهرک علمی تحقیقاتی با دانشگاه‌های مختلف ارتباط برقرار کند؛ هدف ما جهت دهی و کامل کردن نیازهای صنعتی کشور است که تاکنون نیز استان اصفهان نسبت به دیگر شهرها پیشرو است و در سال جاری ۶۰ پایان نامه را از پنج دانشگاه مطرح حمایت کرده است.

وی اضافه کرد: در دو سال جاری حدود یک میلیارد هزینه برای حمایت این پایان نامه‌ها هزینه شده است تا شاهد رشد در صنعت کشور باشیم و اکنون شاهد روند خوب و رو به رشد هستیم.

قیصری افزود: شرکت‌های دانش بنیان به صورت داوطلبانه به ما اضافه خواهند شد که این اتفاق برای به ثمر نشستن برنامه‌ها بسیار مفید است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه نیازها را بر آورده می‌کند و محصولات مختلف را ارائه و حمایت می‌کند، گفت: این زیست بوم نیازمند تلاش و همکاری مسئولان این عرصه است، باید با بازیگران و کارگزاران جدیدی همکاری و با ارتباط نزدیک تر با آنها بتوانیم در سطح کشور نقش آفرینی کنیم، علاوه بر تفاهم نامه اهدافی شش ماهه داریم که در شش ماهه آینده شاهد رشد اعداد خواهیم بود.

نگاه ویژه‌ای به آینده

در ادامه «هوشنگ طالبی»، رئیس دانشگاه اصفهان در این نشست گفت: از گذشته فعالیت‌ها و همکاری‌هایی با دانشگاه صنعتی آغاز کرده ایم، اما اکنون این تفاهم مکتوب خواهد شد.

وی ادامه داد: وجود شبکه پژوهش و فناوری استان فعالیت سبب رفع کاستی‌ها شده که کمکی بزرگ به تحقیقات می‌کند؛ امید این است که شاهد هم‌افزایی‌های بیشتری باشیم، در گذشته نیاز ما جاری بود و کمتر به آینده توجه می‌شد، اما اکنون به ایده پردازان این شانس داده می‌شود تا با نگاه جدید به رویداد نگاه کرد و سطح نیاز صنعتی را ارتقا ببخشند؛ با این رویداد هم افزایی صورت پذیر است.

رئیس دانشگاه اصفهان اضافه کرد: ظرفیت‌ها به یکدیگر پیوند خورده‌اند و همین موضوع باعث هم افزایی کنونی شده است، از کسانی که در این کار نقش داشته‌اند قدردانی می‌کنیم، همکاری خود را ادامه می‌دهیم و امیدوارم با این کار روند مفیدی را داشته باشیم.

کد خبر 469277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان رییس دانشگاه صنعتی اصفهان رئیس دانشگاه اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه اصفهان دانشگاه صنعتی استان اصفهان تفاهم نامه هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند