Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی رجبی مشهدی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود موج جدیدی از سرما به کشور حکایت دارد که این امر افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری را اجتناب ناپذیر می سازد.

وی اضافه کرد: افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری موجب شدتا سهم تامین سوخت نیروگاه ها با محدودیت روبرو شده و ناگزیر به استفاده از سوخت دوم شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی اقتصادی شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران خاطرنشان ساخت: اعمال صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف انرژی کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا به راحتی و بدون نیاز به استفاده از سوخت دوم این شرایط پشت سرگذاشته شود.

وی گفت: اولویت نخست صنعت برق تامین برق پایدار برای بخش خانگی و حساس است که تلاش حداکثری براین قرار دارد.

رجبی مشهدی توضیح داد: چنانچه شرایط مصرف گاز به حدی باشد که نیروگاه‌ها با محدودیت روبرو شده و نیاز به اعمال خاموشی باشد، این خاموشی ها بوسیله برنامه نرم افزاری (اپلیکیشن برق من) سامانه برق ایران و پایگاه های اطلاع رسانی شرکت های توزیع، اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق با دشوار خواندن شرایط روزهای پیش رو در اثر مصرف زیاد گاز ضمن تشکر از همراهی های مردم بایت مدیریت مصرف همچنان به مردم توصیه کرد: مدیریت مصرف انرژی را اولویت قرار دهند.

رجبی مشهدی گفت: کاهش یک تا دو درجه ای دمای محیط زندگی، از مدار خارج کردن وسایل برقی غیر ضروری و خاموش کردن لامپ های اضافه کمک خواهد کرد تا روزهای سخت پیش رو با تداوم پایدار برق به خوبی پشت سرگذاشته شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی مصرف گاز مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد