Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هادی بیگی‌نژاد عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز (دوشنبه ۲۹ دی ماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بررسی طرح "تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز" در دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون انرژی قرار داشت.

وی در تشریح طرح مذکور، اظهار داشت: براساس طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز تولیدکنندگان رمز ارز ساماندهی خواهند شد، همچنین مراکزی با عنوان مزارع رمز ارز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و با قیمت‌های مناسبی به آن‌ها برق داده می‌شود تا بتوانند رمز ارز تولید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه رأی گیری درباره طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز به جلسه فردای کمیسیون انرژی موکول شد، گفت: در جلسه امروز کمیسیون و در جریان بررسی طرح فوق نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت نیرو، وزارت اطلاعات گزارشی درباره این موضوع به اعضا ارائه دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ الکسی ناوالنی غربالگری جنین کمیسیون انرژی مجلس استخراج رمزارز رمز ارز آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ الکسی ناوالنی غربالگری جنین تامین ارز با استفاده استخراج رمزارز کمیسیون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)