Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام مهدی هاشمی نسب برای هواداران پرسپولیس در دهه هفتاد یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است. مدافعی که گربه سیاه استقلال با پیراهن پرسپولیس محسوب می‌شد و در ادامه در انتقالی جنجالی مسیر حضور در باشگاه استقلال را در پیش گرفت تا موجی از نفرت را در بین پرسپولیسی‌ها شکل دهد و البته پاسخ آن را با گلی در دربی و درون دروازه احمدرضا عابدزاده داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نسب بعد از پایان دوران بازیگری، اکنون در قامت مربی در کادر رهبری فولاد خوزستان و جواد نکونام قرار گرفته است و در بازی امروز مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی نیز جنجالی ظاهر شد.

یاغی اسبق در لحظاتی که بازی به دلیل پنالتی علیه پرسپولیس با جنجال همراه شده بود، تنش بزرگی را با نیمکت سرخپوشان دنبال کرد که ماحصل آن یک کارت زرد از سوی زاهدی فر به او و البته حمید مطهری شد.

با ورود مهدی هاشمی نسب به ماجرا و تنش لفظی او با دیگر نیمکت نشینان پرسپولیس و خصوصا حمید مطهری، جو کاملا متشنج شد و دخالت زاهدی فر برای آرام کردن اوضاع را در پی داشت.

هاشمی نسب که در زمان اعلام پنالتی علیه پرسپولیس معتقد بود نیمکت این تیم (حمید مطهری) الفاظ نامناسبی علیه آنها استفاده کرده، به این تنش دامن زد که در ادامه با کارت زرد زاهدی فر مواجه شد و یک کارت هم نصیب کمک مربی سرخ‌ها شده بود. با این حال این پایان ماجرا نبود و هاشمی نسب شاکی از این اتفاق بعد از سوت پایان بازی و در زمان عبور از چمن برای حضور در رختکن نیز تنش دیگری با حمید مطهری در خصوص همان صحنه داشت. درگیری لفظی شدید بین طرفین البته با میانجی‌گری اطرافیان خنثی شد.

مدافع اسبق پرسپولیس و استقلال که نسبت به از دست رفتن برد تیمش در کنار جدال لفظی و کری که با نیمکت رقیب داشت کاملا عصبانی به نظر می‌رسد در میان گارد حاضران از چمن آزادی عبور کرد و به سمت رختکن تیمش مشایعت شد تا درگیری بزرگتری بین طرفین شکل نگیرد.

مدافع اسبق پرسپولیس و کمک مربی حال حاضر فولاد البته در جریان بازی به دلیل بالا رفتن اعتراضات و تنش با نیمکت رقیب با کارت زرد زاهدی فر جریمه شده بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهدی هاشمی نسب پرسپولیس فولاد حمید مطهری هاشمی نسب زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل‌محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربی‌گری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه‌نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل‌محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آن‌چه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح‌شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش‌بینی شده در صورت صادر نشدن اجازه مربی‌گری گل‌محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجوز مربی‌گری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست این‌که سعید الهویی در تیم ملی، نقش‌آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه‌نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی‌اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی