Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:54:27 GMT

کرونا در خراسان شمالی جان ۲ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۷۹۶

کرونا در خراسان شمالی جان ۲ نفر را گرفت

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز دوشنبه، دکتر سیداحمد هاشمی گفت: بر اساس اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر امروز، ۲۹، دیماه با بستری شدن ۱۵ بیمار جدید، شمار بیماران دارای علایم بیماری کووید ۱۹ که در بیمارستان های استان بستری هستند، به ۱۲۵ نفر رسیده است.

در شبانه روز منتهی به ظهر یکشنبه، ۲۸ دیماه، هیچ مرگ و میر کرونایی در خراسان شمالی گزارش نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین حال از عادی شدن نگاه مردم به این بیماری ابراز نگرانی و تاکید کرد: اگرچه با اعمال محدودیت های آذرماه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کاهش یافته است اما همچنان شرایط مستعد تغییر است و به هیچ وجه نباید وضعیت را عادی انگاشت.

دکتر هاشمی با قدردانی از مردم به دلیل همکاری و همراهی با ستاد کرونا تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و پرهیز از رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی، حضور در پاساژها، نانوایی ها، بانک ها و ادارات است.

استان خراسان شمالی که از ابتدای مردادماه رنگ قرمز شیوع کرونا به خود گرفته بود، پس از اعمال محدودیت های جدید در آذرماه، از نظر شیوع ویروس کرونا به وضعیت نارنجی تغییر وضعیت داد و بنا بر اعلام مسوولان بهداشتی اکنون در وضعیت زرد و آبی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد

دریافت 39 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی با حضور ۱۱۵ ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت خانه بجنورد برگزار شد.

کد خبر 6096182

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی