Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سرخپوشان برای موفقیت در لیگ از دربی ۹۴ استارت زدند و با ادامه همین روند به آن چیزی که مستحقش هستند خواهند رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سنگینی داشتیم. می‌دانستیم که این تیم با تمام توان مقابل ما بازی خواهد کرد و امتیاز بگیرد و ما هم می‌دانستیم که کار راحتی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر مقابل فولاد خوزستان برخلاف بازی‌های قبلی توانستیم نتیجه را حفظ و 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس به صدر جدول می‌رسد؟ گفت: بله، شک نکنید، استارت کار ما از دربی بود، مقابل استقلال خوب بازی کردیم و امروز هم نتیجه گرفتیم. امیدوارم همین روند را حفظ کنیم و بتوانیم آن چیزی که مستحقش هستیم به دست بیاوریم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص این موضوع که در اواخر بازی عصبی بود، تصریح کرد: شرایط بازی سخت بود، ما همیشه از داوران حمایت کرده‌ایم ولی متاسفانه داور با اعلام پنالتی جو بازی را خراب کرد و باعث شد تنشی بین نیمکت‌های دو تیم به وجود بیاید و ما را هم عصبی کرد. 

امیری در واکنش به صحبت‌های هاشمی‌نسب و اینکه پرسپولیس را یک تیم خاص نامیده است، گفت: نظری درباره صحبت‌های او ندارم. هاشمی‌نسب به ما لطف دارد ولی شما امروز دیدید که پنالتی درست نبود علیه تیم ما گرفته و تبدیل به گل هم شد. من مربی فولاد خوزستان را خیلی دوست دارم ولی نباید این حرف‌ها را بزنند، فولاد تیم خوبی است و در ادامه راه آرزوی موفقیت برای آنها دارم. 

پرسپولیس با شکست فولاد به رده ششم جدول رسید/ طلسم‌ شاگردان یحیی مقابل نکونام شکست

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان پرسپولیس فولاد خوزستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم