Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زاهدی‌فرد اشتباه بزرگی کرد و بعد از آن اتفاق کنترل بازی از دستش خارج شد.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پی برد ۲ بر یک عصر امروز (دوشنبه) این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*توپ به سینه بازیکنان ما برخورد کرد، اما داور آماده سوت زدن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست ندارم در خصوص داوری صحبت کنم، اما زاهدی‌فرد اشتباه بزرگی کرد. بعد از آن اتفاق کنترل بازی از دستش خارج شد.

*روز گذشته در کنفرانس خبری از من در خصوص نیمکت تیم فولاد سؤال کردند و گفتم که من نهایت احترام را برای همه نیمکت‌ها قائل هستم و به خودم اجازه نمی‌دهم درباره آنها صحبت کنم، ولی امروز همه چیز واضح بود.

*اظهارنظر بازیکنان فولاد در خصوص وقت‌کشی بازیکنان پرسپولیس؟ این نظر آنها است.

*هفته آینده در اراک بازی داریم. این بازی برای ما خیلی سخت بود و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز آن را کسب کنیم مطمئنم می‌توانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم. ما بازی‌های قابل احترامی را ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید: پیروانی: داوری‌ها علیه پرسپولیس است اما برنامه‌ریزی شده نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس تهران فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال حمید مطهری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تهران فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی