Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در شرایطی بعد از مدت ها توانست رنگ پیروزی را ببیند که در دقایق پایانی بازی با فولاد ، دو مدافع میانی کلیدی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد تا دقایق پایانی بازی را با ترس و دلهره ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، محمد حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی در دقایق پایانی جدال با فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت با دستور تعویض از سوی یحیی گل محمدی مواجه شدند تا شرایط علیه این تیم در دقایق باقیمانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخ‌ها که دستش روی نیمکت برای جانشینی دو مدافع میانی تاثیرگذار تیمش کاملا خالی بود، در اقدامی پرریسک از احسان حسینی کم تجربه و آرمان رمضانی در این پست سود برد. احسان حسینی که علیرغم حضور چند ساله در پرسپولیس فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته، در این بازی حساس و دقایق سرنوشت ساز در پست دفاع میانی حاضر شد و نکته عجیب تر اما حضور آرمان رمضانی در پست غیرتخصصی و دفاع میانی بود. یحیی برای اینکه مانع از سود بردن حریف در ارسال‌های مستقیم شود، آرمان رمضانی بلندقامت را در پست دفاع میانی به کار گرفت تا مانع از دستیابی شاگردان جواد نکونام به هدف خود برای به تساوی کشاندن بازی در لحظات پایانی شود.

رمضانی که در این فصل به عنوان مهاجم نتوانسته به درخشش مدنظر هواداران در این تیم دست یابد، اینبار به قصد دفاع و مانع گلزنی حریف لحظاتی پایانی را در ترکیب این تیم پشت سر گذاشت و در کنار احسان حسینی لحظاتی دلهره آور را برای حفظ نتیجه و برد این تیم بعد از چهار تساوی پیاپی پشت سر گذاشت و البته خوش شانس بود که در یک صحنه هم اشتباه مدافعان این تمی و ضربه ساسان انصاری، باعث به تساوی کشیده شدن بازی نشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد حسین کنعانی زادگان فولاد خوزستان احسان حسینی آرمان رمضانی پرسپولیس جواد نکونام آرمان رمضانی احسان حسینی پرسپولیس جواد نکونام سید جلال حسینی فولاد خوزستان محمد حسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد