Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، عتیق رامین عصر امروز (دوشنبه، 29 دی ماه) در نشست مجازی روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین گفت: سرزمین فلسطین از نظر تاریخی وصل کننده آسمان ها و بشریت بوده است؛ مردم این سرزمین سال ها برای آزادی خود مبارزه کرده‌اند.
 
رئیس کمیته دائمی روابط بین‌المللی افغانستان تصریح کرد:می توان اذعان کرد امروزه مبارزه فلسطینیان تصویری از مظلومیت و آزادیخواهی برای جهانیان است؛ مبارزات مردم فلسطین امروزه بخشی از فرهنگ جوامع اسلامی محسوب می‌شود از این رو هیچ مسلمانی نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: بنابراین امروزه حکومت‌های اسلامی نباید نسبت به آزادی مردم فلسطین بی تفاوت باشند و باید در این راستا نقش فعالی ایفا کنند؛ بحران فلسطین باید به عنوان خط قرمزی میان کشورهای عربی و اسلامی باشد، لذا تحریم روابط اقتصادی و دیپلماسی کشورها با رژیم صهیونیستی ضروری است. ملت مجاهد افغانستان در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.
 
رئیس کمیته دائمی روابط بین‌المللی افغانستان تصریح کرد: بی‌تفاوتی در برابر موضوع عادی‌سازی روابط و مناسبات دیپلماتیک با اسرائیل ضربه سنگینی به پایان دادن ظلم در فلسطین وارد می کند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم اردن از فلسطین

هزاران نفر از مردم اردن پس ازسخنرانیه ابو عبیده سخنگوگردان های قسام به دعوت او پاسخ مثبت دادند و ضد جنایت های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.تظاهرکنندگان در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان پایتخت اردن حمایت خود را از غزه ومقاومت فلسطین اعلام کردند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074452 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد