Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شبکه سی ان ان، در بیانیه کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل آمده است که تلاش خشونت آمیز برای لغو نتایج یک انتخابات آزاد و عادلانه در کنگره در تاریخ ۶ ژانویه یک رویداد تکان دهنده و تحریک آمیز بود.

کارشناسان سازمان ملل در ادامه تاکید می کنند که ما حمله و تحریک به خشونت و نفرت را بصورت آنلاین و آفلاین به شدت محکوم کرده و خواستار پاسخگویی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل با حمایت از نتایج انتخابات اخیر در آمریکا از رهبران سیاسی خواستند تمام تلاش خود را برای تنش زدایی و وحدت کشور با رعایت کامل دموکراسی و حاکمیت قانون انجام دهند.

آنان همچنین به طور جداگانه از دولت آمریکا، بخش خصوصی و گروه های دیگر خواستند تا اطمینان حاصل کنند که واکنش ها با معیارهای حقوق بشر از جمله آزادی بیان سازگار باشد.

به دنبال هجوم حامیان تندرو ترامپ به ساختمان کنگره که در حال تایید آرای الکترال کالج جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ بودند، پنج نفر از جمله چندین نیروس پلیس جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها کنگره آمریکا سازمان ملل متحد انتخابات ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنگره آمریکا سازمان ملل متحد انتخابات ۲۰۲۰ کنگره آمریکا سازمان ملل متحد انتخابات ۲۰۲۰ اخبار کنکور سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟

مهدی فضائلی به این سوال که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

فضائلی در این باره در شبکه ایکس نوشت:

میدانید چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ بخاطر آزادی؟! حقوق خبرنگاران؟! نه

‏چون مطمئن هستند هیچ مداخله‌گر خارجی که بتواند با این تصاویر افکار عمومی  آمریکا را مدیریت و بحران را از کنترل خارج کند وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد