Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:04:12 GMT

سقوط مرگبار بهمن در مرز ایران و ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۶۴۴

سقوط مرگبار بهمن در مرز ایران و ترکیه

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سعید حقیقی روز دوشنبه در این خصوص در یک گفت و گوی خبری اظهار کرد: حوالی ظهر امروز با سقوط بهمن درارتفاعات نوار مرزی ایران و ترکیه، پنج تن از اهالی روستای "کوران" بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه مفقود شدند.

وی با اشاره به مشخص نبودن هویت افراد مفقود شده، افزود: با هماهنگی انجام شده با هنگ مرزی اکیپی از اهالی روستا برای نجات مفقودان به منطقه اعزام شده اند، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی، تاکنون امکان برقراری ارتباط با این افراد فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین طبق برخی اخبار غیررسمی، جسد پنج تن از حادثه دیدگان سقوط بهمن در خاک ترکیه توسط نیرو‌های امدادی این کشور از زیر بهمن یافت شده است.

البته هنوز آمار دقیقی و رسمی از حادثه دیدگان، در بهمن ماندگان و نجات یافتگان این حادثه مخابره نشده است.

روستای کوران بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه، درهشت کیلومتری مرز ایران و ترکیه قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ الکسی ناوالنی غربالگری جنین صومای برادوست سقوط بهمن مرز ایران و ترکیه روستای کوران آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ الکسی ناوالنی غربالگری جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر