Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@07:44:03 GMT

نباید اتوبوس دیزلی در تهران وارد کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۶۶۷

نباید اتوبوس دیزلی در تهران وارد کنیم

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در نشست هوای پاک که امروز برگزار شد، اظهار کرد: ما عمدتا باید مکمل هم عمل کنیم و با سازمان های مردم نهاد همکاری داشته باشیم، اصولا مهمترین عنصر تقسیم کار است که کار در یک ردیف قرار بگیرد، و در این ۳ سال این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: باید سازماندهی دقیق‌تری انجام می دادیم  و اگر دست به دست هم میدادیم می توانستیم موثرتر باشیم اما مسائل کشور و درگیری‌های سیاسی داخلی و خارجی مانع توسعه یافتگی شد و متاسفانه رشد جدی و مثبت نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی بیان کرد: توسعه یافتگی یکی از شاخه های محیط زیست است، ما باید فریاد بزنیم که چرا بودجه های معمول در حمل و نقل عمومی پرداخت نمی شود؟ و حتی لازم است شکایت کنیم. زیرا در کلانشهرها حمل و نقل عمومی همچون کالاهای اساسی هستند، دولتمردان باید به این بخش اهمیت ویژه ای بدهند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: کلانشهر‌ها حداقل ۶۰ هزار میلیارد تومان از دولت بابت حمل و نقل عمومی طلبکار هستند، قانون مدیریت مصرف سوخت هم هنوز اجرا نشده و در کل مصوباتی که دولت برای حمل و نقل عمومی ارائه می‌دهد به ثمر نمی‌رسد. برای مثال خرید ۱۹ هزار اتوبوس که نزدیک به ۴ سال است که خاک خورده است.

وی افزود: مصوبه خرید ۲ هزار واگن مترو در کلانشهر‌ها هنوز اجرایی نشده و این نشان می‌دهد که دولت دچار ضعف مفرط است، اکثر قوانین و مصوبات محیط زیست هم از این نوع است، ما نباید اتوبوس دیزلی در تهران وارد کنیم و لازم است که از اتوبوس برقی در شهر استفاده کنیم.

هاشمی بان کرد: ما ۴۳ شهر در اطراف تهران ایجاد کردیم که مردم در آنجا ساکن شوند، اما باید سرمایه گذاری کلان هم داشته باشیم که دولت ها این بودجه ها را پرداخت نمی کنند. در نتیجه باید دست به دست هم دهیم و به دادگاه ها هم در صورت نیاز شکایت کنیم .

پربیننده ترین عواملی که تهرانی‌ها را بیشتر در آپارتمان آزار می‌دهد/ رد شکست کمپین ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی تهران نفس کشید ورود رییس قوه قضاییه به موضوع تعرض به حریم تهران/ تشریح اقدامات برای حفظ املاک با ارزش سرانجام تعیین تکلیف پایانه شرق جلوگیری از استفاده غیرمجاز کاتالیست برای اخذ معاینه فنی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان