Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:18:41 GMT

تقویت محورهای ماموریتی ناجا برای اربعین سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۴۸۹۳

تقویت محورهای ماموریتی ناجا برای اربعین سال آینده

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شرفی عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: پلیس آمادگی لازم برای اجرای ماموریت بزرگ اربعین حسینی را دارد و بر ماموریت خود مسلط است و این مهم به یک باور در نیروی انتظامی تبدیل شده است.

وی افزود: در تمامی اقداماتی که قرار است در اربعین امسال انجام شود بایستی پیوست فرهنگی و دینی نیز دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد: نفوذ کلامی امام جمعه و نماینده ولی فقیه ایلام موجب توان خدمتی پلیس و ایجاد همدلی و همراهی مسئولان استان شده است.

وی ادامه داد: در صورت مهیا شدن شرایط لازم و اتفاق نظر مسئولان و تصمیم گیری مبنی بر برگزاری سفر معنوی اربعین حسینی، ناجا این آمادگی را دارد تا با تمام توان سفر زائران را تسهیل و به آنان خدمات رسانی کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه نیروهای مخلص در نیروی انتظامی همانند سال‌های گذشته آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، گفت: پلیس برای بهتر برگزار شدن این مأموریت عظیم ماه‌ها قبل از شروع اربعین حسینی اقدامات خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: ناجا به عنوان یک سازمان مهم و تاثیرگذار، پای ثابت این امر مهم می‌باشد و از مبدا تا مقصد همراه زائران اربعین حسینی است.

سردار شرفی یادآور شد: امروز خدمت به زائران اربعین حسینی در ناجا به یک باور قلبی تبدیل شده و همه عاشقانه منتظر اجرای آن هستند تا اگر خدا خواست و این ویروس منحوس کرونا از جامعه رخت بربست شاهد حضور گسترده مردم از سراسر جهان در این کنگره عظیم باشیم.

وی افزود: امسال برابر تدابیر فرمانده محترم ناجا، نیروی انتظامی با تمام توان آمادگی دارد و نسبت به سال‌های گذشته محورهای ماموریتی خود را تقویت کرده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در پایان افزود: نیروی انتظامی برای تمامی فرضیه‌هایی که در راستای برپایی اربعین حسینی وجود دارد آمادگی دارد و طرح‌هایی را در این راستا اندیشیده و آن را بازنگری کرده است.

کد خبر 5125139

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی فرماندهی نیروی انتظامی ایلام ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا ایام فاطمیه شهرکرد عکس استانها گرگان شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج بوشهر نیروی انتظامی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود