Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با تایید خبر دستگیری حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: هر فردی خلاف انجام دهد باید از سوی دولت و حکومت به اتهامات وی رسیدگی ‌شود.

او ادامه داد: در صورتی که فردی خلافی کرده باشد، توسط دولت و حکومت پیگیری و رسیدگی می‌شود و تا زمانی که این اتهامات ثابت نشود اقدام به دستگیری نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور بیان کرد: برای حکومت فرقی ندارد چه فردی باشد حتی اگر رئیس اتحادیه املاک و یا اعضای اتحادیه باشند زمانی که اتهامات آن‌ها محرز شود فوراً اقدام به رسیدگی و دستگیری آن‌ها می‌شود.

خسروی با بیان اینکه روز چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه ماموران وارد منزل عقبایی می‌شوند و این فرد را دستگیر می‌کنند افزود: بعد از دستگیری او ماموران به همراه عقبایی وارد طبقه سوم اتحادیه املاک و دفتر بنده شدند و بعد از بررسی مدارک و اسناد اتحادیه از دفتر خارج شدند.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران اظهار کرد: طبق ماده ۳۹ اتاق اصناف تمامی این اتهامات و تخلفات در حال بررسی است و طبق بررسی‌های انجام شده برخی از اتهامات این شخص صنفی بوده و برخی خارج از صنف و موضوعات اجتماعی بوده است.

او با بیان اینکه در چند روز اخیر خبری مبنی بر ممنوع الخروج شدن بنده هم مطرح شده است افزود: به هیچ عنوان ممنوع الخروج نشده ام و تاکنون هم هیچ تخلف و یا اتهامی به من وارد نشده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران صراط اتحادیه املاک رئیس اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • (تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق