Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رحیم زارع اظهار کرد: براساس مصوبه جلسه بعدازظهر دوشنبه کمیسیون تلفیق مقرر شد در سال آینده وام ازدواج برای مردان کمتر از ۲۵ سال و زنان کمتر از ۲۳ سال هر یک ۱۰۰ میلیون تومان و مجموعاً ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شود.
وی افزود: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق وام ازدواج درسال ١۴٠٠ برای بقیه زوجین هر کدام ۷۰ میلیون تومان و در  مجموع ۱۴۰ میلیون تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین طرح جاماندگان سهام عدالت در کدام مرحله قرار دارد؟ اولتیماتوم یک هفته‌ای به وزیر اقتصاد جهت شفاف‌سازی ریزش بورس یک بام و دو هوای مجلس/ سهام عدالت تنها به ۷میلیون نفر جامانده اختصاص می‌یابد؟ وام ازدواج ۷۰میلیون تومانی می‌شود/ مصوبه کمیسیون تلفیق برای وام ازدواج ۱۴۰و ۲۰۰میلیونی ارائه جزئیات تخلفات بازار سرمایه به رییس قوه قضاییه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ازدواج وام ازدواج میلیون تومان وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس

منبع: ساعد نیوز

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی