Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدحسین کنعانی‌زادگان» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص دیدار امروز تیمش مقابل فولاد خوزستان و صحنه پنالتی، اظهار داشت: وقتی که توپ را به محوطه جریمه ما ارسال کردند، متوجه شدم که یکی از پشت مرا زده و من وقتی که بلند شدم بسیار تعجب کردم که چرا داور این صحنه را پنالتی دیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر چندین مصدومیت دارم و فردا می خواهم به پزشک مراجعه کنم و ببینم که این مصدومیت ها تا چه حدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: «سید جلال حسینی» نیز مصدومیت هایی داشت اما ما به عشق هواداران بازی می کنیم و هرچه داریم را برای این باشگاه می گذاریم. در این روزها واقعا جای هواداران در استادیوم خالی است.

کنعانی زادگان در مورد شک «کریم باقری» به او در حین بازی، گفت: آقا کریم به من گفت که با داور صحبت نکن چرا که کارت دوم را دریافت می کنی. این شوک واقعا به موقع بود.

وی عنوان کرد: یک سری شیطنت هایی در خصوص تیم ما انجام می‌شود. در دیدار با استقلال که یک بازیکن از آنها اخراج نشد، در دیدار امروز نیز همه دیدند که یک پنالتی غلط به ضرر ما گرفته شد. این اتفاقات جلوی ما را نمی گیرد بلکه ما را قوی تر و با انگیزه تر می کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما با پنجره های بسته به فینال آسیا رسیدیم و شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما بار دیگر قول می دهم که بازهم قهرمان لیک برتر شویم. 

روز دوشنبه و در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف فولادخوزستان رفت و در نهایت به برتری دو بر یک دست یافت.

برچسب‌ها محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان سید جلال حسینی کریم باقری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان سید جلال حسینی کریم باقری اخبار کنکور کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایط مقابل سپاهان فرار می‌گیرد که پس از مدتها خط دفاعی چهار نفره این تیم با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر تغییر می‌کند.

با این حال دو مهره پرسپولیس در قلب خط دفاعی همانند بازی‌های گذشته با حضور حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در بازی حساس سپاهان شکل خواهد گرفت.

این دو بازیکن که در این فصل هر یک پنج گل زده‌اند و جزو برترین گلزنان فصل سرخ‌ها در لیگ به حساب می‌آیند، علاوه بر وظیفه سنگین دفاع مقابل برترین خط حمله لیگ می‌توانند به خط حمله پرسپولیس نیز با گلزنی‌شان کمک کنند.

تقابل کنعانی و گولسیانی با خط حمله زهردار سپاهان در ورزشگاه آزادی روز جذابی را در لیگ برتر رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس