Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی توپچی ها می داند که امثال بوکایو ساکا و امیل اسمیت رو حالا تحت فشار بالایی هستند تا همین سطح بالا را حفظ کنند. 

میکل آرتتا بابت درخشش جوانان آرسنال در جریان پیروزی 3-0 این تیم برابر نیوکاسل خوشحال است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، آرسنال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با گل های پیر امریک اوبامیانگ (2) و بوکایو ساکا از سد حریف خود گذشت تا با اختلافی 7 امتیازی نسبت به تاپ فور، در رده دهم جدول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتتا پس از بازی گفت:

در نیمه اول برای در هم شکستن نظم دفاعی حریف به مدتی زمان نیاز داشتیم. فرصت های بزرگی داشتیم که از آن ها به گل نرسیدیم. کنترل بازی کاملا دست ما بود، بنابراین باید همان روند را حفظ می کردیم، ساده بازی می کردیم و وارد محوطه جریمه می شدیم. سپس لحظات گل ساز را رقم زدیم. فکر می کنم (پیر امریک) اوبامیانگ در نیمه اول دو-سه موقعیت بسیار خوب داشت که آن ها را گل نکرد. اما گل هایی که امروز زد به او اعتماد به نفس می بخشد و این برای تیم خوب است. 

درباره بازیکنان جوان

من می دانم چه کاری از دست شان بر می آید. آن ها لبخند را روی لب های من می نشانند. عملکردشان خارق العاده بوده است. انتظارات زیادی از آن ها وجود خواهد داشت، بنابراین باید آن ها را به مسیر درستی بفرستیم. این تلفیقی از انرژی، اشتیاق و بعضا مقداری بی تجربگی است. آن ها واقعا خوب کار کردند.  

عملکرد توماس پارتی

واقعا راضی هستم. با ادامه یافتن بازی، بهتر و بهتر شد. او بسیار تاثیر گذار بود و چیز متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان به تیم عرضه کرد. از آنجایی که خیلی بازی نکرده است، باید از او مراقبت کنیم.  

در رابطه با مسوت اوزیل

هم اکنون در ترکیه حضور دارد. او در حال پشت سر گذاشتن آزمایش های پزشکی است و باید یکسری کاغذ بازی ها انجام شود. زمانی که قرارداد منعقد شود، خبر آن را اعلام خواهیم کرد.  

اخبار داغ 

نوید مظفری: پنالتی اعلام شده به سود فولاد کاملا اشتباه بود استقلال با مثلث CAM انتقادات را هم پرس کرد! / تحلیل بازی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس بارسلونا در حال آماده سازی پرونده ای برای جلوگیری از محرومیت لیونل مسی منچستریونایتد پس از دو سال مانع گلزنی لیورپول در آنفیلد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم