Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:08:39 GMT

توزیع ۲۲۲۰ پرس غذای گرم به نیت مادر سادات

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۵۷۷۳

توزیع ۲۲۲۰ پرس غذای گرم به نیت مادر سادات

فاضل زاده از تهیه و توزیع ۲۲۲۰ ظرف غذا گرم، آش، سمنو، بسته های خرما، نان قندی، چای متبرک و حلوا به شیوه بسته های بیرون بر به نیت بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر(س) به همت خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر خبر داد.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران افتخاری حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) در سطح روستاها و شهرستان قائمشهر اشاره کرد و گفت: این خادمیاران رضوی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، دستگیری از نیازمندان، ارائه خدمات درمانی رایگان، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، تامین دارو بیماران صعب العلاج، تهیه جهیزیه نوعروسان، تهیه لوازم التحریر و تبلت دانش آموزان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) و ترویج سیره عملی امام مهربانی ها فعالیت دارند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر بابیان اینکه کانون های محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با مشارکت نهادهای محلی، مساجد، کانون های فرهنگی هنری و خیرین به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برنامه هایی از قبیل فضاسازی محله با نصب پرچم عزا و بنر ، برگزاری مراسم سوگواری به همراه سخنرانی و روضه خوانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ختم قرآن کریم و پویش صلوات ، خطبه خوانی فدکیه به همراه برگزاری مسابقه در فضای مجازی را سرلوحه ی فعالیت های این حوزه قرار داده اند، افزود: کمک به محرومان و نیازمندان در قالب اطعام دهی با حفظ اصول بهداشتی، تهیه و توزیع سبد کالای معیشتی و کارت هدیه و ... نیز از دیگر برنامه های کانون ها در این ایام بوده است.

 

وی از تهیه و توزیع ۲۲۲۰ ظرف غذا گرم، آش، سمنو، بسته های  خرما، نان قندی، چای متبرک و حلوا به شیوه بسته های بیرون بر به نیت بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر(س) به همت خادمیاران رضوی خبر داد و یادآورشد: شش کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کار تهیه و توزیع این اطعام ها را بین سوگواران ، عزاداران و دلدادگان اهل بیت (علیهم السلام) انجام دادند .

فاضل زاده اضافه کرد: کانون های محله ای شهدای وسطی کلا ، مطهری محله ، شهید صادقی جمنان ، شهید عبدی ۱۶متری دوم ، شهید صالحی و روستای افرا شهرستان قائم شهر ، در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند .

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی کمک به تهیه جهیزیه خادمیاران رضوی خطبه فدکیه توزیع غذای گرم شهادت حضرت زهرا س محرومیت زدایی رضوی شهرستان قائم شهر تهیه و توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد