Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی تبار گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر به مناسبت گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س)یک دستگاه آبگرمکن دیواری، یک دستگاه بخاری و یک پمپ آب به ارزش ۵۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار خانواده محروم قرار دادند.

«شجاع ولی تبار»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند، گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در این شهرستان با اجرای طرح ابتکاری تولی همان احیای مجالس روضه خانگی درصدد رفع نیازمحرومین به واسطه حضور در منزل نیازمندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر با بیان اینکه در ایام فاطمیه به همت خیرین و خادمیار نیک اندیش « برادر رحیم بابا جانی» 300کیلو برنج ایرانی برای جانمایی در سبد کالای نیازمندان تهیه شد، افزود: این خیر بابلسری هر ساله به نیت امام رضا(ع) برنج به نیازمندان اهدا می کند .

وی از اجرای طرح «آقا حساب کردند» با هدف رفع گرفتاری مالی نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: در ایام منتسب به شهادت حضرت زهرا(س) به همت دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر حساب دفتری 12نفر از خانواده‌های نیازمند و محروم در سوپر مارکت های سطح شهر به ارزش 20میلیون و 292 هزار ریال به نام آقا امام رضا (علیه السلام) حساب شد.

ولی تبار یادآورشد: همچنین به همت و با پیگیری مسئول کانون تربیتی شهرستان بابلسر یک دستگاه آبگرمکن دیواری، یک دستگاه بخاری و یک پمپ آب جهت تامین آب به ارزش 50 میلیون ریال خریداری و در اختیار خانواده محروم قرار گرفت.

 

وی به اجرای طرح نان مهربانی جهت توزیع نان رایگان بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا( سلام الله علیها ) به همت کانون محلی خدمت رضوی محله پازوار 180قرص نان صلواتی به ارزش یک میلیون و 440هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح آقا حساب کردند طرح نان مهربانی خادمیاران رضوی شهادت حضرت فاطمه زهرا س رضوی شهرستان بابلسر یک دستگاه امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد