Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تدابیر امنیتی در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در شهر واشنگتن دی سی تشدید شده است.

بر این اساس، اطراف ساختمان کنگره حصار کشی شده است و نیرو‌های گارد ملی به طور دائم با اسلحه در حال گشت زنی هستند. بسیاری از خیابان‌های اطراف کنگره هم مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شماری از نیرو‌های گارد ملی آمریکا از ایالت نبراسکای این کشور راهی واشنگتن دی سی شدند. این نیرو‌ها با یک فروند هواپیمای نظامی از فرودگاهی در شهر لینکلن راهی پایتخت آمریکا شدند. قرار است از این نیرو‌ها برای حفاظت از کنگره در روز مراسم تحلیف بایدن استفاده شود.

در همین حال از تشدید تدابیر امنیتی در برابر کنگره محلی ایالت کالیفرنیای آمریکا در شهر ساکرامنتو مرکز این ایالت خبر می‌رسد و شمار زیادی از نیرو‌های گارد ملی و پلیس با خودرو‌های خود در محل مستقر شده اند و اطراف این ساختمان حصار کشی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحلیف بایدن واشنگتن دی سی کنگره آمریکا نیرو های گارد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» به سایر کشورها/ سرکوب وحشیانه آزادی بیان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان