Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:25:30 GMT

از سرگیری ۴۰ واحد صنعتی غیرفعال در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۵۹۷۰

از سرگیری ۴۰ واحد صنعتی غیرفعال در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان سرپرست معاونت صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: طی ۹ ماهه سال ۹۹ تعداد ۴۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۳۳۱ میلیارد ریال با اشتغال ۶۴۸ نفر توسط این سازمان صادرشده است.

سیامک نیکان صبح امروز(۳۰ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای اجرای برنامه های جهش تولید ، درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظرسرمایه گذاری بیش از ۵ درصد رشد داشته است

وی با اشاره به حمایت از بنگاه‌های تولیدی در راستای تحقق جهش تولید خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۴۰ واحد صنعتی غیرفعال که به دلایل مسائل بانکی، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، تامین مواد اولیه و غیره مشکل داشته اند با پیگیری های مستمرو تشکیل جلسات متعدد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فعالیت مجدد خود را از سر گرفته و فعال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت:آمار اشتغال در ۱۶۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ نفر است که ۸۳ درصد از این اشتغال مربوط به بخش‌هایی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، فولاد خراسان، کارخانه ایران شرق و مانند این مجموعه هاست.

مسعود اکبری باقرآباد افزود:از مجموع ۱۶۸ واحد صنعتی نیشابور فقط ۱۳ واحد فعال با اشتغال هزار و ۵۸۱ نفر در شهرک صنعتی عطار مستقر هستند البته تمایل برای حضور فعالان اقتصادی در این شهرک صنعتی رو به افزایش است و باید در آینده تامین انرژی و آب و سایر زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: همچنین هم اکنون ۲۵ معدن فعال با ۳۱۰ نیروی کار در نیشابور مشغول به کار هستند.

اکبری باقرآباد افزود: تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در سال گذشته سه هزار و ۹۰۴ نفر بود که حدود ۱۳۰ درصد این تعهد معادل چهار هزار و ۸۰۲ نفر اشتغال جدید محقق شد.

وی گفت: ۲ بخش صنعت و معدن با هزار و یک شغل جدید و کمیته امداد با ایجاد ۷۲۸ فرصت شغلی تازه بالاترین سهمیه ایجاد اشتغال را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

 

دیگر خبرها

  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد