Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حسن پور شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری در خصوص وضعیت تامین تخم مرغ مورد نیاز بازار و میوه شب عید اظهارکرد: در حال حاضر ۲۴ واحد مرغ تخم گذار در سطح استان با ظرفیت چهار میلیون قطعه در حال فعالیت هستند.

وی گفت: هم اکنون ۱۲۰ تن تولید تخم مرغ در سطح استان داشته و به لحاظ تامین تخم مرغ در استان هیچ مشکلی نداریم و هر آنچه نیاز استان باشد را تامین می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن پور بیان کرد: گلستان بین ۱۱۰ الی ۱۲۰ هزار تن تولید مرکبات دارد اما براساس تجربه می گوییم که ۴۰۰ تن سیب و ۴۰۰ تن پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید کافی است. 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان هم گفت: در صورت تامین تخم مرغ مورد نیاز استان توسط تولیدکنندگان مشکل آن در بازار حل خواهد شد.

حسین طلوعیان همچنین از تامین میوه شب عید مردم استان خبر داد و گفت: با تصویب کارگروه تنظیم بازار استان ۷۰۰ تن سیب و پرتقال جهت مصرف عید نوروز مردم استان تامین و ذخیره سازی خواهد شد.

حسین نجف زاده، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان هم بیان کرد: قیمت مصوب برای مراکز فروش تخم مرغ ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان است و در صورتی که بیش از این میزان عرضه شود تخلف صورت گرفته و از مردم می خواهیم که تخلفات در این خصوص را گزارش دهند.

کد خبر 5125192

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان جهادکشاورزی گلستان تخم مرغ ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا ایام فاطمیه شهرکرد عکس استانها گرگان شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج بوشهر تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید