Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی مطالبات و پیگیری‌های مکرر دانشگاهیان دانشگاه شیراز، به‌منظور استقرار پایگاه اورژانس در دانشکده‌ کشاورزی دانشگاه شیراز، واقع در جاده شیراز-باجگاه، این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز اورژانس فارس راه‌اندازی شد. ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، با حضور نادگران، رئیس دانشگاه شیراز؛ محمدجواد مرادیان، رئیس مرکز اورژانس فارس و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه شیراز و کارکنان مرکز اورژانس فارس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سیدمحسن تقوی، رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، در آیین افتتاحیه این مرکز، ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی این پایگاه و قدردانی از دست‌اندرکاران، مطرح کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ دانشکده‌ی کشاورزی، باهدف خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی به دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت‌علمی دانشکده کشاورزی و همچنین مردم منطقه‌ باجگاه راه‌اندازی شده است.
وی افزود: این پایگاه با ساختمانی به‌متراژ حدود ۱۰۰مترمربع در دانشکده‌ کشاورزی، مجهز به امکانات لازم از جمله ۲ دستگاه آمبولانس، با حضور شبانه‌روزی و تمام‌وقت دو کارمند مرکز اورژانس، در دو شیفت، راه‌اندازی شده و آماده‌ی خدمت‌رسانی است.
رئیس مرکز اورژانس فارس نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از همه‌ی دست‌اندرکاران احداث این مرکز، ابراز داشت: راه‌اندازی این پایگاه مصداق یک همدلی و هم‌افزایی بین همه‌ی دستگاه‌های مرتبط با این پایگاه اورژانس مانند دانشگاه شیراز، شورای شهر باجگاه و... است.
مرادیان بیان کرد: این پایگاه باتوجه به موقعیت خاص دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه شیراز در این دانشکده استقرار یافته، اما هر خدمتی که لازم باشد به همه‌ی مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
نادگران، رئیس دانشگاه شیراز نیز با بیان این مقدمه که افتتاح این پایگاه اورژانس یکی از آرزو‌های دیرینه مردم منطقه‌ی باجگاه به‌طور عمومی و اعضای دانشکده‌ی دامپزشکی و کشاورزی دانشگاه شیراز به‌طور خاص بوده است؛ گفت: جوانان زبده این مرزوبوم به دست ما سپرده شده و احداث این پایگاه به‌منظور رفاه حال این عزیزان و پیشگیری از اتفاقات غیرمترقبه، از خواسته‌های دیرباز ما بوده است.
نادگران با اشاره به حادثه‌ی ناگوار فوت دو دانشجوی دانشگاه شیراز در سال گذشته بر اثر تصادف در این جاده، ضمن ابراز تأسف از این رخداد، بر ضرورت احداث این پایگاه برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر اعضای خانواده‌ی دانشگاه شیراز و همچنین مردمان روستای باجگاه تأکید کرد و از زحمات و تلاش‌های همه‌ی دست‌اندرکاران به‌ویژه کارکنان مرکز اورژانس فارس و همکاری دانشگاه علوم پزشکی فارس قدردانی کرد.   برچسب ها: دانشگاه شیراز ، دانشکده کشاورزی ، سید محسن تقوی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Luc

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دانشگاه شیراز دانشکده کشاورزی کشاورزی دانشگاه شیراز مرکز اورژانس فارس دانشکده کشاورزی ی دانشگاه شیراز پایگاه اورژانس راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور