Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد باقر سلگی بیان کرد: در اجرای طرح برخورد قانونی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و خرده‌فروشان این بلای خانمانسوز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر طی هماهنگی به عمل آورده با دستگاه قضائی، در بازرسی از مخفیگاه یک سوداگر مرگ مقادیر ۲۱۵ گرم تریاک، ۱۸ گرم سوخته تریاک، یک عدد وافور و یک دستگاه ترازو را کشف که در این رابطه یک توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مامورین کلانتری ۱۲ نیز تعداد ۶ توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر که در بازرسی از آن‌ها ۱۸ گرم مواد مخدر روانگردان، سه عدد پایپ و یکدستگاه ترازوی توزین مواد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: در همین ارتباط مامورین یگان امداد از یک توزیع‌کننده مواد مخدر مقدار پنج گرم تریاک و یک گرم شیره تریاک و مامورین پاسگاه انوج از یک توزیع کننده دیگر مقدار ۳۰ سانت مواد مخدر شیشه را کشف کرده که با تشکیل پرونده هر نه نفر تحویل مراجع قضائی شدند.

سلگی بیان کرد: برخورد با معضل شوم مواد مخدر و توزیع کنندگان آن به عنوان مهمترین ماموریت پلیس ملایر و مطالبات مردم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر فرمانده انتظامی توزیع مواد مخدر توزیع کننده مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد