Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش ترددهای بین شهری طی روزهای اخیر اظهار داشت: متاسفانه از اشتباهات گذشته درس نمی‌گیریم و مسافرت به شمال نیز نشان دهنده بی توجهی به هشدارها است، متاسفانه مشاهده کردیم در تعطیلات گذشته سفر به منطاق قرمز شمالی افزایش یافت که همین موضوع منجبر به بروز موج چهارم کرونا در این استان‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرار نبود مجوزی برای تردد در مناطق قرمز صادر شود اظهار داشت: متاسفانه مردم توجهی به این موضوع نداشتند و برای من سوال است که چرا برای سفر به این شهرها مجوز تردد صادر شده است؟ متاسفانه پیش بینی میکنیم تا دو هفته بعد شاهد شیوع بیشتری کرونا در این استان‌ها باشیم.

طبرسی اظهار داشت: باید برخورد سفت و سختی با نقض کنندگان قوانین صورت گیرد به دلیل اینکه سفر به مناطق قرمز و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی باز هم منجر به فشار به کادر درمان می‌شود، متاسفانه طی چند روز اخیر با افزایش سفرها شاهد افزایش مراجعه به بیمارستان‌ها هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت داوطلبان دریافت واکسن کرونای ایرانی اظهار داشت: حال همه افرادی که واکسن ایرانی کرونا دریافت کرده‌اند خوب است و منتظر دریافت نتایج آزمایش‌ها هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان سلامت واکسن پیام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح واکسن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور