Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقاضای بالاتر برای محموله‌های نفت اورال روسیه به دنبال کاهش تولید نفت عربستان باعث یک دلار افزایش قیمت آن در شمال غرب اروپا شده است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، از زمان اعلام کاهش داوطلبانه تولید نفت عربستان در آغاز ماه جاری میلادی، تقاضا برای نفت خام اورال روسیه از طرف پالایشگاه های اروپا افزایش یافته و در نتیجه قیمت آن هم بالاتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 تنها دو محموله از 48 محموله نفت اورال روسیه که از بندر بالتیک این کشور در این ماه بارگیری شده بودند، هنوز فروش نرفته‌اند.

 تقاضای بالاتر برای محموله‌های نفت اورال روسیه باعث یک دلار افزایش قیمت آن در شمال غرب اروپا  از کریسمس شده است. نفت اورال روسیه در روز جمعه 70 سنت کمتر از شاخص نفت برنت به فروش رسید که حدود یک دلار در هر بشکه بالاتر از  قیمت آن قبل از کریسمس بود. قیمت نفت خام روسیه در آخرین ماه 2020 به پایین ترین رقم طی هشت ماه گذشته رسیده بود.

افزایش 150 هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت روسیه در اولین ماه 2021رزنفت روسیه 827 میلیون دلار ضرر کرد

 اقدام عربستان در کاهش داوطلبانه یک میلیون بشکه در روز از تولید خود، بازار نفت را شوکه کرد. عربستان همچنین قیمت رسمی فروش نفت خود را برای آسیا در ماه فوریه افزایش داد. قیمت نفت سبک عرب 70 سنت در هر بشکه بالا رفته و یک دلار در هر بشکه گرانتر از شاخص نفت خاورمیانه یعنی شاخص عمان/دبی به فروش می‌رسد.

 کاهش تولید عربستان و افزایش قیمت نفت آن باعث شده پالایشگاه‌های آسیا به دنبال عرضه‌کنندگان دیگری باشند و در این بین محموله‌های نفت دریای شمال سود برده‌اند.

  انتهای پیام/31

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت اورال روسیه قیمت آن یک دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات پلی اوت سوپرلیگ روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی‌اش با نتیجه سه بر یک مقابل ساموتلر شکست خورد، اما خطر سقوط متوجه این تیم علی رغم این شکست نخواهد بود.

در این دیدار ساموتلر ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر  20، 25 بر 23 و 15 بر 11 پیروز شد و اورال اوفا نیز ست های دوم و سوم را با نتایج 29 بر 27 و 25 بر 19 برد.

در این بازی میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی اورال اوفا برای تیمش پانزده امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. اورال اوفا دو بازی دیگر تا انتهای این فصل دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند.

میلاد عبادی پور پس از یک فصل حضور در اورال اوفا از این تیم جدا و راهی چستخووا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند