Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@06:41:23 GMT

پایان جنگ در پرسپولیس/ رسول پناه استعفا داد!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۷۰۶۷

پایان جنگ در پرسپولیس/ رسول پناه استعفا داد!

رویداد۲۴ در پایان بازی پرسپولیس با فولاد خوزستان که با برد دو بر یک سرخپوشان تهران همراه بود، علی رغبتی عضو و مهدی رسول پناه رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کردند.

وزارت ورزش و جوانان شب گذشته با استعفای رغبتی موافقت کرد و به احتمال زیاد امروز هم با استعفای رسول پناه و جدایی او از کادر مدیریتی پرسپولیس موافقت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعی است که شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی مطرح شد و باشگاه پرسپولیس هم فیلم این بخش از برنامه را در رسانه خود منتشر کرد.

مهدی رسول پناه از جمله مدیران جنجالی پرسپولیس در ماه‌های گذشته بوده است. رسول پناه در یک دوره و بعد از جدایی محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، به عنوان سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شد. هرچند مطالبات سنگین برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق سرخپوشان در این دوره پرداخت شد اما انتشار فیلم اظهارات عجیب و غریب از رسول پناه و موضعگیری‌های او علیه بازیکنان و مربیان موج شدیدی از انتقادات را به دنبال داشت.

این موضوع با جدایی چند بازیکن کلیدی پرسپولیس از جمله مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده و بشار رسن اوج گرفت و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را هم به واکنش واداشت. گل محمدی آخرین بار بعد از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در مصاحبه خود به وزارت ورزش اولتیماتوم داده بود که رسول پناه باید تا ۴۸ ساعت بعد از دربی برکنار شود!

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پرسپولیس ، یحیی گل محمدی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس یحیی گل محمدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی گفت: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی بطول ۵ کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌گردند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال